Nyárlezáró interjú Kancel Ottóval.

Amíg nem kezdődik el a szezon úgy gondoltam csinálok még egy interjút.Az első interjúm után elég sok emailt kaptam azzal kapcsolatban, hogy miért pont egy Szegedi játékossal készítettem interjút, egyszerű rá a válasz azért mert őt kértem meg és elvállalta.
Gondolkoztam sok ideig, hogy kivel készíthetnék még interjút és végül egy Veszprémi játékost kértem meg.

Kancel Ottó nevét minden Veszprém drukker  ismeri, mivel Ottó korához képest nagyon sok mérkőzésen szerepelt már a csapatban, és nagyon jó teljesítményt nyújtott. Nagyon örültem, hogy elvállalta az interjút. 
-Hány éves korod óta kézilabdázol?
-10
-Mielőtt nekifogtál kézilabdázni volt esetleg más sport is amit kipróbáltál?
-Persze, atlétika,kosárlabda,foci és úszás.
-Hogy,hogy végül a kézilabda mellet döntöttél?
-A kézilabdához teljesen véletlenül kerültem.Eleinte nem nagyon akartam elmenni edzésre de a szüleim rábeszéltek, hogy legalább próbáljam ki. Nagy nehezen rávettek, és az első edzés után tudtam, hogy én kézilabdás szeretnék lenni
-Gondolom így visszatekintve nem bántad meg mivel, korodhoz kepést már nagyon sokszor bizonyíthattál  a Veszprém NB1-es csapatában.

-Egyáltalán nem bántam meg. Kiskorom óta sportoltam sok mindent kipróbáltam és úgy érzem jól döntöttem.

-Milyen érzés volt amikor legelőször kaptál játéklehetőséget a Veszprém NB1-es csapatában?
-Nagyszerű! 16 éves voltam , ha jól emlékszem és novemberben volt Tata ellen. Nagyon izgultam, de mar az öltözőben oldódott a stressz. Mindenki nagyon rendes volt velem , mondtak, hogy ne izguljak és az sokat segített.
-Miért pont Veszprémbe jöttél kézilabdázni.Mivel,ha jól tudom te Felvidéki vagy és azért nincsen valami közel Veszprém.
-2009-ben voltunk a Cell kupán a Kassai csapatommal utolsó nap az Alsóörsi utánpótlás központtal játszottunk és meccs után oda jött hozzám az Alsóörsi csapat akkori  két edzője Hidasi Ferenc és Lipták Gyula azzal, hogy nagyon sokat látnak bennem és nagyon örülnének, ha oda mennek játszani. Megbeszéltünk egy időpontot velük és a Kiss Szilárddal ö volt akkor az utánpótlásnak az igazgatója Veszprémembe elmentem próbajátékra és ott maradtam.
-A szüleid meg a családod mennyire támogattak a kézilabdázásban ,mivel azért eléggé fiatalon elkerültél otthonról és nem éppen a szomszéd városba mentél suliba
-Mindig mindenben támogattak és segítettek amennyit csak tudtak/tudnak.
-Amikor odamentél legelőször Veszprémbe milyen volt? Nehezen tudtál beilleszkedni és barátokat szerezni?

-Nem volt bajom a beilleszkedel nagyon hamar befogadtak és segítettek.
-Milyen volt az első BL mérkőzésed?
-A Medvedi ellen volt picit izgultam, de halistennek jól sikerült.
-Ha kikaptok,hogyan szoktad kezelni a kudarcot?
-Hazamegyek átgondolom a meccset mik voltak a hibák és utána próbálok tanulni belőlük.
-A múlt szezonba eléggé sokat játszottal a nagy csapatba.Milyen volt velük játszani és edzeni mert azért mégis világklasszis kézilabdázókról van szó.
-Nagyszerű ilyen játékosokkal együtt játszani,edzeni . Rengeteget tanultam tőlük.
-Nem volt nehéz beilleszkedni a csapatba?
-Nem , mindenki nagyon normális volt velem és próbált segíteni.
-Milyen a hangulat a csapatban?
-Nagyon jó a hangulat edzéseken is meg az öltözőben is egyaránt.
-Szerinted idén a Veszprém megnyerheti a BL-t?

-Igen,nagyon nagy esélye van arra, hogy idén BL-t nyerjenek.Szerintem a legjobb védelmük nekik van, és most még erősebbek a tavalyi évhez kepést.
smile hangulatjel
-Ha jól tudom akkor a múlt szezonban a hazai Vardar elleni BL mérkőzésen téged neveztek be véletlenül Máté helyett és aznap tudtad meg, hogy neked akkor játszanod kell. Mit csináltál mikor megtudtad, hogy neked akkor játszanod kell?
-Igen,igen ez így volt. Kb. másfél órával a meccs előtt tudtam meg, hogy benne vagyok a csapatban, nagyon gyorsan összepakoltam és rohantam az arénába.
-Ki a példaképed?
-Úgy kifejezetten nincs példaképem. De van több sportoló is akit nagyon tisztelek és csodálok, az egyik Michael Jordan.És a kézilabda világából mindenféleképpen Nagy László.
-Melyik az eddigi legemlékezetesebb gólod és miért?
-Talán az első NB1-es és azért mert, büszke vagyok rá, hogy ilyen fiatalon szereztem az első gólomat.
-Gondolom a kézilabdában a kedvenc csapatod a Veszprém. Van esetleg más kedvenced vagy olyan csapat amelyiket követed?

-Csak a Veszprém!

-Esetleg van más olyan sport amit rendszeresen követsz?
-A kosárlabda azon belül is az NBA.
-És ott melyik csapattal tartasz?
-Chcicago Bulls
-Például nyáron amikor ugye nincsen szezon és ebből kifolyólag nincsenek edzések mennyit szoktál edzeni?
-Általában kivan adva mit kell csinálni a szünetbe szóval az adott program szerint edzek.
-Ha van szabadidőd akkor mit csinálsz szívesen?
-Barátnőmhöz megyek, vagy xboxozok ,utazgatok, stb.
-Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?

-Egészséges legyek az az első, a többi meg majd kiderül.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések