Szezonra fel!


A 2016-2017 szezon sok meglepetést tartogat, igaz már egy honapja megkezdődött mindegyik csapat számára a szezon, de még nagyon az elején vagyunk, és még semmi se biztos.
Az idei szezon már az első hónapban sok meglepetést okozott a Veszprém drukkerek számára, mivel a Veszprém a második SEHA liga mérkőzésen vereséget szenvedett el a Szkopjei csapattól (Vardar Skopje - Telekom Veszprém 29-22 ), de ettől függetlenül a Veszprém jól indította a szezont, mivel most több helyen kell, teljesítsenek és csak egy vereséget szenvedtek el.
A Szeged számára is jól indult a szezon, igaz ők a SEHA ligában nem szerepelnek így eddig csak a Magyar bajnokságban léptek pályára, de akkor nagyon jók voltak, egy sokkal jobb védekező játékkal és támadó játékkal szereplő csapatot lehet a pályán látni a múlt szezonhoz képest. 
 Az idei szezon elején megkérdeztem Kancel Ottót a Balatonfüredi KSE játékosát valamint Boris Manojlovicot a Jugovic Kac játékosát, hogy eddig milyen a szezonjuk, mennyire tudták magukat kipihenni  nyáron. 

Kancel Otto
- Mennyire tudtad kipihenni magad nyáron?
- A nyár nem volt túl hosszú, de úgy érzem sikerült kipihennem magam és feltöltődnöm.
- Mik az elvárásaid az új szezontól?
-  Az, hogy egy hasonlóan sikeres szezon legyen, mint a tavalyi.
- Van esetleg kitűzőt célod erre a szezonra?
- Elsősorban egy sérülésmentes szezon és, hogy ménnel többet tudjam segíteni a csapatom.
- Milyen volt számodra az első mérkőzés ebben a szezonban?
- Első bajnokit Veszprémbe játszottuk, szerintem jól sikerült számunkról, és helytálltunk a világ egyik legjobb csapata ellen.
- Azon a mérkőzésen inkább védekező játékot játszottál ez persze a sérülésed miatt van, milyen hogy mostanában nem játszhatsz támadó játékot? Nem hiányzik az, hogy ott is bizonyíthassál?
- Én örülők annak, hogy ennyi kihagyás után újra a pályán lehetek az, hogy most inkább védekezésben kapok szerepet nem zavar, mert akis nagyon fontos a kézilabdába, és majd ha eljön az ideje annak, hogy támadásba is részt vegyek, akkor mindent megteszek azért, hogy ott is tudjam segíteni a csapatom.
- Mire fogsz idén jobban oda figyelni?
-  Ez egy jó kérdés, igazából megpróbálok mindenre jobban odafigyelni, hogy minél jobb teljesítményt tudjak nyújtani és fejlődni.
- A múlt szezonban szerzett sérülésed miatt esetleg változtatsz valamit az edzés terveden?
- Talán annyit, hogy folyamatosan csinálni fogom az erősítő programokat, amiket a sérülés alatt csináltam.


Boris Manojlović
 - Mennyire tudtad kipihenni magad nyáron?
- A szünetem egész hosszura sikeredett, mivel augusztus 1. kezdtem a felkészülést. Rég nem volt ennyire hosszú pihenőm, így sikerült kipihennem magam és jól felkészülnöm az idei szezonra.
- Mik az elvárásaid az új szezontól?
- A Jugovic Kac csapatába igazoltam, Szerbiába. Furcsa ez nekem hisz több mint 8 éve mentem Magyarországra és teljesen megszoktam azt a légkört. A idei szezontól azt várom el, hogy az ott szerzett tudást kamatoztassam, tovább fejlődjek, rutint szerezzek és keményen dolgozzak, hogy a lehető legjobb lehessek.
- Hogy élted meg az első mérkőzésed?
- Izgultam, de amikor beálltam a kapuba az izgalom elszállt és minden rendben volt aztán.
- Mennyivel másabb egy mérkőzés?
- Sok különbség nincs, leginkább a védekezésünket kell még megszoknom. A játékstílusban nincs sok különbség.
- Van esetleg kitűzőt célod erre a szezonra?
- Erre a szezonra az a célom, hogy minél jobb eredményt érjünk el a csapattal, és én a lehető legjobb legyek.
- Mire fogsz idén jobban oda figyelni?

- Arra szeretnék odafigyelni, hogy ne legyen hullámzó a teljesítményem és minden meccsen egyformán jól tudjak teljesíteni.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések