Interjú Győri Kristóffal

( Fotó forrása: FTC hivatalos Facebook oldala )
 

Győri Kristóf a Győri család egyik újabb NBI-ben magasszinten jegyzett kézilabdása. Kristóf már 2018-óta az NBI-ben szerepel, először a Mezőkövesdi KC-ben játszott, majd onnan igazolt át jelenlegi csapatába a Ferencvárosba, ahol folyamatosan helytáll.

- Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz kézilabdázni?

- Mivel Matyi már kézilabdázott, így engem is érdekelni kezedet, és szívesen jártam vele edzésekre.  

- Mikor tudatosult benned, hogy te ezzel a sportággal szeretnél komolyabban foglalkozni?

- 8.-os koromban, amikor részt vettem az első felnőtt edzésen Balatonfüreden.

- Miért pont a kapus posztot választottad? Volt más poszt amit kipróbáltál?

- Apa is kapus volt, nagyon tetszett az egész, mert ez az a poszt ami mindig játékban van és sok múlik a teljesítményén. Előtte irányító voltam, de az csak szivacskézilabda volt.

- Mi a legnagyobb álmod a kézilabda területén?

- Szeretnék BL-t nyerni.

- Hogy érzed magad a FTC-ben? Mennyire vagy elégedett az idei szezonban nyújtott teljesítményetekkel?

- Nagyon jól érzem magamat a Fradiban, a teljesítményem ingadozó, van mikor jól megy és van mikor rosszabb napok vannak.

- Ki az az edző vagy akar csapattárs volt csapattársát akitől szerinted eddig a legtöbbet tanultál?

- Egyértelműen Szathmári Jánostól tanultam a legtöbbet.

- Hogy vészelted át tavalyi a karantént?

- Rengeteget voltam a családommal, illetve a kutyámmal. Minden nap mentünk sétálni.

- Mi motivál téged a legjobban?

- Minél jobb és jobb legyek, és elérjem azt a célt, amit kitűztem magamnak.

( Fotó forrása: FTC hivatalos Facebook oldala )
- Milyen érzés a testvéred ellen játszani?

- Fura mégis vicces, olyan mintha visszamennénk az időben és a nagy szobában játszanánk egymás ellen.

- El tudnád képzelni, hogy a jövőben akar egy csapatban játszatok Matyival?

- Persze, minden kétség nélkül.

- Az elmúlt időszakban mi volt számodra a legnehezebb?

- Nem volt semmi nehéz, alkalmazkodtam a helyzethez és kihoztam belőle a legjobbat.

- Ki a példaképed?

- Pérez de Vargas, azért, mert hasonló adottságokkal rendelkezik mint én, és ebből is ki tudta hozni a maximumot. A kézilabdában nagyon sokan a méretek alapján ítélnek meg játékosokat, és többek között ő is bebizonyosította, hogy nem számít a méret.

- Melyik a legemlékezetesebb mérkőzésed? 

- 8.-ban mikor lejátszottam az első felnőtt nb1-es mérkőzésemet, ahol közel 50%-os védési hatékonysággal sikerült játszanom.

- Mi az a három dolog amitől szerinted jó kapus lesz valaki?

- Ha nem fél a labdától, kitartó és törekszik a legjobb teljesítményt nyújtani minden helyzetben, akár nehéz akár könnyebb.

- Tervezel a jövőben más magyar vagy külföldi csapatban játszani?

- Magyarországon nem feltétlen, viszont jól érzem magam itt. De ki szeretném magamat próbálni külföldön és tudást szerezni az ottani kézilabda kultúrából.

- Hol képzeled el magad 5 év múlva?

- Nem tudom mi lesz a jövőben, a mából szeretem kihozni a legtöbbet és a legjobbat.

- Mit tanácsolsz azoknak a gyerekeknek akiknek az az álmuk, hogy kézilabdázók legyenek?

- Csak rajta.

 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések