A kézilabda nem politika

Ma miközben nézegettem a facebook híreket vagy miket, egyszer csak felkaptam valamire a fejem. Az Index-en megjelent egy bejegyzés amelyben a Veszprémi játékosokat bevándorlóknak nevezték.
Emberek ez mi?? Mióta keverjük a politikát a sporttal?
Utálod Orbánt? Ok, nekem mindegy de ne mondd azt se Renato Sulicra vagy Chemara, hogy bevándorló és elveszi a Magyar emberek elöl a munkát. A testvérem nem nagyon ért a kézilabdához de azt még ő is megalapította, hogy aki ezt a cikket írta az nem nagyon ért a kézilabdához.
De akkor is, hogy lehet azt mondani, hogy tegyük fel Mirsad a Berettyóújfaluban levő Pista bácsi munkáját elvedet. Biztos Pista bácsi jobban kézilabdázik mint Mirasd.
Meg kell hagyni azért ez túl tesz mindenen. Végre van egy csapat aki egy kicsi sikert hoz ebbe az országba és persze, hogy őket kell kikezdeni mivel gratulált nekik  Orbán Viktor, aki egy kampány keretein belül a bevándorlókra külön hangsúlyt fektet. Na de emberkék ezek nem bevándorlok kérem szépen ezek profi sportolok és szinte az egész játékos Európai országból igazolt hozzánk és Iman Jamli Magyar állampolgár. és ha ez még nem lenne elég akkor...
Igen emberek..... áthúzták a külföldi játékosok fejét...  Amikor ezt én megláttam, hát enyhén szólva dühös lettem. Véleményem szerint ezzel már a játékosokat is megalázták.
A cikk amelyben ez a kép megjelent nem valami hosszú, és csak annyit ír le benne, hogy ezek a játékosok elvédtek a magyarok elöl a munkát. Mutasson valaki egy jobb Magyar edzőt min Ortega. Tud valaki mutatni? Nem mivel nem nagyon van.
Kész szánalom ez az egész. Az helyet , hogy örülnének, hogy végre van egy sport miben sikeresek vagyunk, és a világ második klub csapat Magyar az helyett elkezdjük ezeket a szegény fiukat sértegetni és megalázni.
Amúgy ha valakit érdekel az a mocskos szenny bejegyzés akkor itt van a link: http://index.hu/mindekozben/poszt/2015/06/02/jottek_elvettek_a_magyarok_munkajat_orban_viktor_pedig_gratulalt_nekik/
Csak annyit mondok, hogy egyikük se bevándorló és ez már túlmegy minden határon. De tudják mit legyenek akár milyen "bevándorlok" pár ember szerint, az csak azoknak az embereknek az intelligencia szintjét jellemzi. Én szeretem ezt a csapatot és tisztelem az egész játékost aki a csapat tagja na meg persze Xavit és Ortegát is. Aki hülye és bunkó azzal nincs mit kezdeni. Hajrá Veszprém!



Megjegyzések

  1. Ez irónia volt az index-, és a többi hírportál részéről is. Nem az index húzta át a fejeket, hanem a hírcsárda, ők csak átvették a képet. Egyébként meg mutatok magyar edzőt, aki jobb nála: Mocsai Lajos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezt akkor se és most se igy látom, hogy Mocsai jobb edző lenne, de mindenkinek más véleménye van:) én kerestem benne ironiát, de nagyon elbujt a kis huncutt

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések