Interjú Bohács Sándorral

( Fotó forrás: CYEB Budakalász facebook oldala )

Bohács Sándor a Budakalász balszélsője 2018 áprilisában mutatkozott be a Magyar válogatott felnőtt csapatában. Az egyik legtehetségesebb magyar fiatal játékos, aki a klubcsapatában már számtalanszor bizonyított és a Siófoki tornán is megmutatta, hogy mire képes.
- Miért kezdtél el kézilabdázni?
-Általános Iskolai igazgató (Halász László) mondta, hogy próbáljam ki magamat ebben a sportágban, mert elég jó voltam kislabda hajításban.
- Milyen volt az első tét mérkőzésed, hogy emlékszel vissza rá?
- Az igazat megvallva nem emlékszem rá. De arra emlékszem, hogy a legelső meccsemen a csapattársaimat kérdeztem a szabályokról mivel előző nap volt életem első kézilabda edzése, mert azelőtt én fociztam.
- Ha jól tudom elég sok ideig a PLER Budapest csapatát erősítetted. Mi onnan a legszebb emléked?
- Sok szép emlékem kötődik a csapathoz, amit kiemelnek az a társaság, mivel azok a barátságok azóta is tartanak.
- Miért pont a Budakalászhoz igazoltál át?
 - Úgy éreztem, hogy itt tudok a legtöbbet fejlődni, és jól döntettem.
- Mi volt a legnagyobb kihívás számodra, ennél a csapatnál?
- A sérülésemből visszajönni és onnan beküzdeni magamat volt nehéz, ugyanis volt egy térd műtetem.
- Nehéz volt a magyar kupából való kiesést elkönyvelni magadban? Hogy érzed mi lehetett akkor a baj, hogy nem sikerült a tovább jutás?
- Szemely szerint én nem játszottam, de okozott pár álmatlan éjszakát.
- Mennyire kezeled nehezen azt, ha nem sikerül győzni?
- Utálok veszíteni. Mérkőzés után mindig visszajátszom magamban a meccset és elgondolkozok, hogy mit kellett volna másképp csinálni.
( Fotó forrás: Magyar kézilabda szövetség facebook oldala )
- Mennyire vagy elégedett a K&H ligában elért helyezéssel?
- A célkitűzést teljesítettük, de jobb eredményre számítottam. Szerettünk volna a következő szezonban is megmutatni a tudásunkat a nemzetközi porondon.
- Milyen volt az A válogatottban szerepelni? 
- Egy gyerekkori almom vált valóra. Keveseknek adatik meg ez a lehetőség. Nagyon élveztem és remélem, hogy még sokszor magamra húzhatom a címeres mezt.
- Mennyire volt szokatlan a Ljubomir Vranjes által képviselt játékstílus?
- Edzéseken többet foglalkozunk a taktikai elemek gyakorlásával. Ha egy új edzővel dolgozik az ember, mindig vannak meglepetések, de ezekhez hamar hozzá lehet szokni.
- Hogyan értékeled ezt a szezont?
- Elégedett vagyok az elmúlt szezonnal. Sikerült debütálnom a válogatottban és klubcsapatommal pedig elértük a célunkat.
- Ki a példaképed?
- Édesapámra felnézek mivel nagyszerű sportember és szerető családapa volt. Szeretnek én is a nyomdokaiba lepni.
- Mik a hosszú távú céljaid?
- Megragadni a válogatottban és világversenyeken szerepelni, és természetesen minél tovább az élvonalban gólokat dobálni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések