Kötelezetségek

17 év alatt megtanultam valamit, mindig vannak kötelezettségeink, bármelyik  "klikkbe"  vagyunk vannak dolgok melyre kötelesek vagyunk. Pont ugyanerről lehet beszelni a kézilabda világában is. Nekem mint Veszprém drukkernek úgy érzem ,hogy vannak kötelezettségek, vannak "elvárások" amiknek eleget kell tenni.
Van egy amit, nagyon utálok.Ha valaki Veszprém drukker, akkor nem szabad szeretni a Kielt. De miért nem szerethettem az nélkül, hogy ne  kapjak negatív kommenteket ha egy kézilabdás csoportba azt merem kijelenteni , hogy én mint Veszprém drukker  szeretem a Kielt. Sokan félre értik azt , hogy szeretem a Kielt. Van aki úgy hiszi , hogy nem is vagyok az az ember aki voltam. Pedig csak próbálom más csapatokban is megkeresni a jót.
Szombaton vagy talán pénteken ezen vesztem össze apummal, hogy én szeretem a Kielt. Úgy éreztem , hogy megvan szabva , hogy mit szerethetek és mit nem. Nem érzem azt, hogy ez bűn lenne mivel ettől ugyanúgy szeretem a Veszprémet de szeretem a Kiel játékát.Ez szerintem még nem jelenti azt, hogy holnaptól zebrának fogok öltözni. Tudom, hogy nem csak nekem van kedvenc csapatom a Veszprémen kívül de például mivel jobb a Celje? Ott voltam Celjében a mérkőzésén és emlékszem mikor kifütyülték a Magyar himnusz, mivel jobb ez. Nem akarok senkit sem megbántani de szerintem mindegyik csapatban lehet keresni egy okot , hogy miért nem szabad szeretni.
Mindenkinek van egy kedvenc csapata, a többi csak "másodlagos". Csak egy csapat van ami kiemelkedik a többi közül és úgy gondolom nem lehet mindenkinek ugyanaz a csapat a nagy kedvence. De nem szabadna elítélni másokat mert más csapattal tart, vagy esetleg mert van még egy csapat amelyiket szereti.
Számomra lehet akárhány csapat a világon, mindig a Veszprémért fog megdobbanni a szívem. Most is képes vagyok 600 kilométert utazni a csapatért, képes vagyok edzéseket kihagyni mert nagyon szeretem ezt a csapatott és ezt a közösséget  amelynek tagja vagyok 2007 óta.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések