Interjú Rédai Krisztiánnal.

(Fénykép készítője: Cseh Péter)
Rédai Krisztián a CYEB Budakalász játékosa egyre jobban teljesít klubcsapatában. Őt kérdezettem kitűzött céljairól, jövőbeli terveiről valamint arról, hogy hogy érzi magát mostani csapatában.
- Mennyi idős voltál mikor nekifogtál kézilabdázni?
- 11 évesen kezdtem a többszörös volt válogatott Angyal Évánál ismerkedő jelleggel
- Milyen volt az első mérkőzésed?
- Az első mérkőzés az első edzést követően talán rá fél évre következett, ahol nálam 2-3 évvel idősebbekkel voltam egy csapatban, akkor még balszélső poszton.
- Melyik volt az eddigi legmeghatározóbb mérkőzésed?
- A PLER-Budapestben töltött utolsó évemben, amikor már a felnőtt csapat tagja voltam az Orosháza elleni mérkőzés, amin először vettem ki ténylegesen a részem a csapat győzelmében.
- Hogy emlékszel vissza az első csapatodra?
- Az első csapatom a HORT S.E. volt, ahol minden adott egy utánpótlás játékos megfelelő fejlődéséhez. Itt meghatározó élményekkel gazdagodtam.
- Hogy érzed magad a mostani csapatodban?
- Jó közeg alakult ki, ami a mérkőzéseken meglátszik. A legfőbb erényünk a fiatalságunkból adódó lendületesség, ami a kiélezett szituációkban sajnos a legnagyobb hátrányunk is egyben.
(Fénykép készítője: Cseh Péter)


- Mennyire vagy elégedett a teljesítményeddel ebben a csapatban?
- Eddig az idei év a legsikeresebb évem a felnőtt ligában, a csapat az 5. helyen áll a bajnokságban, így nincs okom panaszra.
- Igaz már régebben volt, de mennyire tudtad magad kipihenni nyáron?
-A tavalyi évben a bajnokság szerkezete egészen más volt, mint az idei szezonban, ami miatt kevesebb pihenőidőnk volt, de egy pár napos bécsi kirándulás, és hétvégek alkalmával a Balatonon töltött idő elegendő volt.
- Esetleg voltak kitűzött céljait erre a szezonra?
- Minél több játéklehetőséghez szerettem volna jutni, ami egyelőre sikerül is.
- Mi motivál a pályán?
- Minél jobb teljesítmény elérése, mely vonzata lehet a csapat által elért győzelem.
- Mennyire szoktál kifáradni egy mérkőzésen?
- A tavalyi években, amikor csak kisebb epizódszerepeket kaptam könnyebben elfáradtam, idén talán a több játéklehetőség miatt jobban bírom a mérkőzéseket.
- Hogyan készülsz fel egy mérkőzésre?
- Igyekszem az edzésnapokhoz hasonló életvitelt folytatni, a megszokott napi rutintól nem eltérni, de különösebb rituáléim nincsenek.
(Fénykép készítője: Cseh Péter)

- Mennyire várod, a Veszprém elleni mérkőzést esetleg változtatsz valamit a felkészüléseden?
- A világ egyik legjobb csapata ellen játszani mindig megtiszteltetés, de a felkészülésen nem változtatunk.
- Mennyire szoktál elégedett lenni a játékoddal egy mérkőzésen?
- Az elért sikereket igyekszem a helyén kezelni, de általában reálisan látom és erényemre tudom fordítani mind a jó, mind pedig a rossz teljesítményt.
- Ki az a játékos, vagy esetleg edző, akitől szerinted eddig a legtöbbet tanultál?
- A Vasas legendás edzőjétől, Csík Jánostól nagyon sokat tanultam még a HORT S.E-ben töltött éveim alatt.
- Hol képzeled el magad 5 év múlva?

- Kitűzött konkrét cél a Gazdasági Egyetemen megszerzendő diploma, továbbá igyekszem a kézilabda terén is a maximumom kihozni magamból, ami sokszor nem egyszerű feladat.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések