Interjú Kovács Márkkal.

Kovács Márk a Sport 36 Komló jelenlegi játékosa, aki eddig a NEKA kézilabda csapatát erősítette, már szerepelt az Ifijussági válogatott VB selejtezőjén melyen, a válogatott tovább jutást harcolt ki. Őt kérdeztem a terveiről, arról, hogy hogy érzi magát jelenlegi csapatában valamint a nyári Világ Bajnokságról. 
- Mennyi idős korod óta kézilabdázol?
- 7 éves koromba kezdtem el kézilabdázni mivel, kézilabdás családba születtem, anyukám, unokabátyám is kézilabdáztak és igazából ezert kezdetem el én is.
- Más sportokat is próbáltál ki?
- Igen,úsztam mielőtt nekifogtam  kézilabdázni.
- Hogy emlékszel vissza az első mérkőzésedre mind a válogatottban mind a klub csapatban?
- Hogy őszinte legyek nem teljesen emlékszem már az első meccsemre, hiszen annak mar 13 éve. Az első válogatottságom pedig serdülő koromban volt, Gyönkön és egy nemzetközi tornán mutatkoztam be.
- A NEKA-nál milyen volt az első mérkőzésed? Milyen hamar tudtál beilleszkedni?
- Elég hamar, mert a csapattársak többségét már ismertem korábbról. Az első mérkőzésem az Orosháza ellen volt.
- Hogy kerültél a NEKA-hoz? Miért pont azt a csapatot választottad?
- Veszprémben játszottam korábban, onnan egy válogatott összetartás alkalmával Gyurka János meghívására mentem a NEKA-ba, amit a jo körülmények és Gyurka János személye miatt választottam.
- A mostani Junior válogatott VB selejtezőjén is részt vettél. Azt hogy életed meg milyen volt számodra az a torna? Hogy emlékszel vissza rá?
- Óriási élmény volt számomra. Hiányosan álltunk fel, de kiegyensúlyozott, jó teljesítménnyel sikerült elérnie a csapatnak a kvalifikációt. Remek emlék, remélem sok hasonlóban lesz még részem.
- Várod hogy sor kerüljön a VB-te?Hogy készülsz fel rá?
- Igen varom! Nyáron 4 hetes félkészülésünk lesz úgy fizikailag mint mentálisan. Addig pedig az Nb1-ben szereplő csapatok ellen igyekszünk a legjobbat kihozni magunkból.
- Mennyire tudtál felkészülni az első mérkőzésedre az új csapatban?
- 2 hetet dolgoztam a csapattal már, látszik, hogy még nem teljesen szoktam bele az itteni koncepcióba, de azon dolgozunk hogy ezt minél előbb orvosoljuk.
- Miért döntöttél úgy, hogy csapatot váltasz?
- Nb1-es lehetőséget kaptam, és szerettem volna élni is vele.
- Ha jól tudom, döntetlen lett a tegnapi mérkőzés eredménye melyet a Balmazújváros ellen játszottatok,  milyen volt az a  mérkőzés számodra?
- Igen jól tudod döntetlen lett a mérkőzés végeredménye, egyébként nagyon jól éltem meg, jól küzdöttek a srácok, én ugyan még nem kerültem pályára, de remélem hamarosan én is hozzá tudok járulni a csapat teljesítményéhez.
- Hogy latod jelenleg az új csapatod játékát mennyire stabil mennyi hiba van amit ki kell javítani?
- Voltak hibáink, de ez mindig így lesz.. úgy gondolom hogy erős a közösség és az elkövetkezendő fordulókban meg jobb teljesítményt fog nyújtani
- Mik a kitűzött céljaid a csapaton belül?
-  Elsősorban minél előbb stabil tagja válni a keretnek. 
- Van esetleg úgynevezett "álom csapat" ahova szívesen mennél majd a későiekben? 
- Így különösebb "álom csapatom" nincsen, de ha mondanom kéne, akkor valamelyik top Bundesliga csapatba mennek, mint pl Kiel vagy Flensburg.
- Miért pont ezek?
- A Bundesliga szerintem jelenleg a legerősebb bajnokság, és ők ott is kiemelkedőek.
- Hol képzeled el magad 10 év múlva? Mi a célod?
- A célom, hogy a lehető legmagasabb szintre jussak a sportol. 10 év ámulva.. nem tudom, de nem is szeretnem.. maradjon meglepetés.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések