Felejthetetlen mèrkőzès felejthető játék

A vasárnapi mérkőzés sok veszélyt és meglepetést tartogatott a Veszprémi játékosoknak. A pályán egy nagyon erősebb és küzdeni akaró Celjèt letehet látni. Amit nem kell csodálni mivel kiettek, ez számomra nagy meglepetés volt de nem lelepődtem meg mivel a legnehezebb csoportba kerültek.
Sok cikket és blogbejegyzést  olvastam a mérkőzésről. Lásuk mások  mit gondolnak de egy kicsit csalódott voltam mikor el olvastam már 5 bejegyzést, mivel legtöbben lehúzták a csapatot. Ennek mi értelme van? Miért mocskoljuk a játékosokat ha kifognak egy rossz napot. Ezt sohasem értettem lehet, hogy velem van a baj de én nem tudom mocskolni Lacit vagy Chemat ha kifognak egy rossz napot, mivel amitől rossz napot fogtak ki attól meg mindig a kedvenc csapatom legjobb játékosai. A másik amit nagyon furcsálltam, hogy Roli és Mirko teljesítményével se voltak sokan megelégedve, ez ez .... ezt még most se tudtam feldolgozni, mivel én úgy gondolom, hogy mint két kapusunk fantasztikus volt, nem foghatnak mindent hiszen ok is emberek és meg a világ legjobb kézilabda kapus vagyis Landin se fog mindent, mondjuk azzal nem értek egyet, hogy Landin lenne a legjobb kapus de elfogadom . Véleményem szerint  Mirko is fantasztikus teljesítménnyel védett és ennek nagyon örültem mivel eddig a műtéte után nem nagyon voltak olyan mérkőzései, ahol ilyen fantasztikusan védett volna.
Egyszóval, vagy inkább többel, nem értem miért kell lehúzni  a csapatott ha nem tudnak kitűnően játszani. Csak jól játszottak és ez elég volt ahhoz, hogy megverjük a celjet. De nem szabad azt se elfejteni, habár a Celje kiesett attól függetlenül jobb mint párcsapat amelyek bejutott a legjobb 16 köze, csak pont a legerősebb csoportba kerültek, és tényleg fantasztikusan játszottak.A kicsi Gasper vagyis Gal eszméletlen teljesítményt nyújtott, de kedves sportkommentátorkor ha látjátok, hogy mindkét csapatban van egy Gasper nevezetű játékos akik lese tagadhatják, hogy testvérek miért nem lehet őket a keresztnevükön szolitani?? Azt hittem a végen leszúrom magam Gasper gólt lőtt , én meg ilyen jól van de melyik mert nem mindegy... Nekem személy szerint nem  a játékkal volt bajom hanem a kommentátorral de azzal nagyon nagy. 
A játék amelyet a fiuk bemutattak felejthető de fejlődés szempontjából felejthetetlenen. Lesz jobb is. Remélem például holnap Montpellierben jobban fogunk játszani de addig is HAJRÁ VESZPRÉM!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések