Ki a legjobb?

A Veszprém szurkolok sokszor "mondják" azt, hogy mi vagyunk a legjobbak. Minden szurkolónak a kedvenc csapata a legjobb, hisz azt a csapatot támogatod és figyeled és szereted teljes odaadással így nem hiába látod őket a legjobbnak. Mi magyarok néha képesek vagyunk alulbecsülni magunkat és azt mondjuk "Ahh van nálunk jobb csapat is a Bajnokok Ligájában". Ez az a hozzáállás amit én nem nagyon szeretek mivel én már régóta hajtogatom apumnak, hogy igenis Roli a legjobb kapus a világon, apum mindig annyival le rendezte, hogy nem mivel Landin egy sokkal jobb kapus mint Roli.
Nem csak apum mondta mindig azt, hogy Landin egy sokkal jobb kapus mint Roli,sok kézilabda szakértő is ezt állította de én nem bírtam bele nyugodni ebbe a ténybe, hogy nem Roli a legjobb. Szeretem a Löwent mivel egy nagyon jó csapat.Elég régóta  figyelem ahogy Landin véd és az az igazság , hogy a Löwen átlagban több gólt kap mint a Veszprém. Tudom ez nem csak a kapus hibája, mivel a védekező játékosok is kell segítsék a kapust. Szerintem a Veszprémnek meg a Löwennek  nagyon jó a védőfala (talán azért a Veszprémé jobb).
A sok találgatás helyet inkább belemerültem a Veszprém és a Löwen statisztikáiba. Be kell vallanom voltak ennél izgalmasabb óráim életem során, de annyira nem volt unalmas mint amire számítottam. Végül is rájöttem, hogy hiába hallgatok bárkire is ilyen téren, hogy ki a legjobb kapus mivel mindenkinek van egy csapat amely közel áll a szívéhez, viszont statisztikák nem hazudnak és nem pártolnak senkit.
Nagy meglepetésemre (igazából nem is volt olyan nagy meglepetés) az eredmények nekem adtak igazat. Mikler Roland a világ legjobb kapusa, utána Landin. Azt nem tudom ki a harmadik, mert ahogy néztem körülbelül a Barcelona és a Kiel kapusai egyforma jók. De úgy érzem nem is az a lényeg, hogy melyik kapus a 3-ik hanem az, hogy Roli az első .
A Bajnokok ligájában Landin eddig 22,25%, Roli 28,60%-al véd, és a Bajnokok ligájában egyforma csapatokat kapott mint két csapat, mivel egy csoportba voltak. Roli a SEHA ligában eddig 41,9%-al védett (remélem ma ezt a százalékot csak növelni fogja) Landin a Bundesligában 30,32%-al véd. Tudom , hogy a Bundesliga erősebb mint a SEHA liga, de vagy a Seha ligát írom vagy a Magyar bajnokságot amit szerintem nem lehet össze hasonlítani a Bundesligával. Tény, hogy eddig több Bundesliga mérkőzést láttam mint Magyar Bajnokságot ( az MTVA Magyar országot én őket szeretem, MTVA szeretlek) , de attól függetlenül, hogy nem láttam a mérkőzéseket véleményem szerint a Veszprémen és a Szegeden kívül egyik Magyar csapat sem olyan erős, hogy helyt tudjon állni a Bundesligában. Mivel azért a Német csapatok egy "kicsit" jobbak mint a Magyar csapatok. 
Most már ki lehet jelenteni, hogy Roli a legjobb és úgy gondolom ennél több nem is kell ( azért egy Bajnokok ligája győzelem még eltudnék fogadni). Nagyon erős csapat lett a Veszprém erre a szezonra, nem hiába mi vagyunk a legjobbak, és remélem ma ezt be is bizonyítsuk a Vardar ellen. HAJRÁ VESZPRÉM!

Megjegyzések

  1. Mattias Andersson? Saric? Omeyer? Sterbik? Hvidt? Pérez de Vargas?
    A BL statisztikáknak mi a forrása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegyiküknek meg néztem a statisztikáit, csak nem írtam bele mert az első kettőt vettem figyelembe. A statisztikákat a klubok hivatalos oldalairól néztem meg mérkőzésenként összeadtam őket és elosztottam :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések