Mert ők a legjobbak!

Még most se hiszem el. Mi volt a tegnap az Arénába de ott lettem volna,  de nem baj számítógép előtt is fantasztikus élmény volt.  Sikerült megnyerni a SEHA ligát. Még most se bírtam feldolgozni mind azt ami történt.Az elején akadozott a játék de a végén csak meglett a +11 gól.
gondolkodtam kiemelek pér játékost a döntőbből de nem nem lehet, mivel mindegyikük nagyon jó volt és Timu csak egy 2 perces büntetést kapott, úgy érzem ez igazan történelmi momentum. Nem elég, hogy megnyerjük a SEHA ligát "zöldfülű ként" még Timu is csak egy darab 2 perces büntetést kapott. Kell ennél több?! Nem nem kell. Nem kell ezeknél a fiuknál jobb. Egy összeszedett csapat. Kiemelném, hogy tényleg egy CSAPAT, mindannyian egyformán tekintenek a másikra.
Most ahogy írom ezt a bejegyzést ébredek rá valamire. Mekkora mázlisat vagyok, hogy egy ilyen csapatott buzdíthatok. Véleményem szerint mindegyik Veszprém szurkoló szerencsés, hogy egy ilyen csapat a "mindene". Véleményem szerint azok az emberek akik játszanak értünk nem csak mint játékosok hanem mint magán emberek is .
A múltkor mikor volt Veszprémben a mérkőzés végén oda mentem a portához mert akartam közös képet Chemaval. Amikor megjelent félve mentem hozzá oda, hiszen csak a világ legjobb irányítója meg biztos azért várják már, hogy érjenek haza. De oda mentem és az a szeretet ami akkor áradt belőle az a kedvesség, olyan mint egy boldogság bomba amelyik táplálja az embereket, és le írhatnám mindegyik játékossal való találkozásom (de szerintem nem nagyon érdekli az embereket )de mindegyik ilyen.Nem kell náluk jobb, ők a legjobbak. Hajrá Veszprém!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések