Legfájdalmasabb kudarc. Kilece-Veszprém 39:38

Keresem a szavakat és mérlegelek önmagamba. Miértelme van a mérkőzésről írni, úgyhogy 9 gólos előnyt ellabdáznak és eladnak azok az emberek, akiket imádunk és példaképenként tiszteljük őket, képesek vagyunk éruruk mindent megtenni. 
2007-ota aktívan követem a Veszprémet. Imádom őket és képes vagyok havonta több ezer km-et utazni értük.
Szeretem, őket ez természetes mivel nem vagyok "diszszurkoló", de ezt már nem értem. Hogy lehet ez és miért? Miért kell ez? Tudom én, hogy most sokan meg fognak utálni, de ez nem az a Veszprém volt. 
Elbízták magukat a 16. percben azután jött a káosz és a sötétség, ami most is kísér.... 
Nem tudom feldogozni mi történt, ez nem a Veszprém volt. 
Egy korszak most lezárult. Kálomista Gábor lemondott én meg fohászkodom, hogy Xavi maradjon. 
Igen lehet Xavit okolni, de ez nem csak az ő hibája volt ez a csapat hibája volt. Mirko Alilovic és Mikler Rolland se tud csodákat véghezvinni, ha nincsen előttük védőfal. Ugyanakkor abba a bizonyos tízpercben rossz lövés eladott labdát követett és így nem lehet sajnos BL-t nyerni.
A legjobbak mivel igenis van 5 játékos, akik jók voltak ma ezek pedig Cristian Ugalde aki 7 gólt szerzett és tartotta a lelket bennünk szurkolókban, Momir Ilic, Andreas Nilsson valamint Aron Palmarsson akik mind 6 gólt szereztek ezzel segítve a csapatott, de sajnos ez is kevésnek bizonyult. 
Igen megint lehet azt mondani, hogy a Momo kihagyta a hétméterest, de abba a bizonyos 12 percben a második félidőben is csak Momo volt a pályán, mert én nem úgy láttam. 
Nem tudom, melyik olvasom , hogy érez de bennem egy nagy űr van. Össze kell szednünk magunkat, és ha a jövő nem is lesz olyan szép mint ez a szezon ne felejtsük el azt a sok fantasztikus és mosolygós pillantott amit ezzel a csapattal átéltünk. Örökre a szívűnkbe lesz ez a csapat legyen akármi és a második hely is szép jó persze nem arany, de jobb mint negyediknek lenni. 

Szeretem a Veszprémet éppen ezért mint mindig a csapat mellet vagyok, az egy másik dolog hogy ugyanakkor úgy érzem, hogy ez nem az a csapat akik miatt nekifogtam blogot írni és akik példát mutatnak nekem,de remélem ez nem így van. Hajrá Veszprém!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések