Iman vagy Ivan

Ivan Sliskovic most már véglegesen a  Veszprém játékosa. A horvát jobbkezes átlövő már nyártól a Veszprém csapatát fogja erősíteni, tudom, hogy nem mostanában lett bejelentve ez a hír csak eddig nem volt se fizikai se lelki erőm ezt a témát egy kicsit komolyabban venni és írni róla. Véleményem szerint nem mondok el nagy Világ titkot azzal, hogy bevallom nekem Iman Jamali a kedvenc játékosom éppen ezért volt számomra nehéz eddig ez a téma, mivel, ha logikusan gondolkozunk ,több mint valószínű, hogy ha Ivan jön Imannak nem lesz sok helye a csapatban, eddig én így gondoltam.
Mindaddig ez volt a véleményem, míg napvilágot nem látott a hír ,miszerint Momo elhagyja a csapatot és nyugatra repül. Nem szeretném, ha Momo elmenne ,ezt már kifejtettem az egyik bejegyzésembe, hogy miért is nem de talán úgy maradna Iman (mondjuk ha Momo is marad nem biztos, hogy búcsúznunk kell Imantól). Na és most jöhet a kérdés, miért gondolom azt, hogy Iman eligazol? Ha jól számolom akkor már 3 vagy talán 4 mérkőzés óta nem játszott. Tény, hogy például be volt nevezve a Szeged elleni rangadón, viszont egy másodpercre sem lépett a pályára (csak időkéréskor volt a pályán). Számomra ez elég gyanús volt, hogy nem játszott már egy jó ideje tét mérkőzésen. Tudom, hogy a Füred ellen pályára lépett sőt még gólt is szerzett csak azért a Füred nem PSG vagy akár Szeged.
Ivan és Iman között még  korkülönbségről sem lehet beszélni, mivel mindketten 1991 októberben születtek, csak Ivan 23-án míg Iman 11-én. De eltekintve az életkoruktól és attól, hogy mennyit játszanak, szerintem vagyis pontosabban ahogy látom Imanból mintha az akarás- vágy eltűnt volna. Nem tudom, hogy ki látja még így rajtam kívül, de a sérülése óta nem ugyan úgy játszik. Mielőtt lett volna ez a "kis" kényszerpihenője látszott rajta, hogy ő tényleg bizonyítani akar, ő megakarja mutatni, hogy mekkora tehetség lakozik benne. Viszont most, amióta visszajött, az első mérkőzésén szerintem fantasztikusan játszott, habár már akkor mondtak páran, hogy már nem olyan jó, mint amilyen volt. Gondolom azért ebben az is közre játszik, hogy neki teljesen más a mentalitása és a gondolkozási módja ,mint akár Ortegának, Lacinak vagy akármelyik másik játékosnak, hisz ahol ő nevelkedett teljesen más kultúra, hagyomány, szokás na meg persze vallás van.
Ezzel szemben Ivan egy tipikus horvát játékos. Látszik rajta a küzdeni akarás, látszik rajta, hogy ő mindig győzni akar. Talán ha kulturát, mentalitást, "gondolkozási stílus" és egyéb tényezőket is figyelembe vesszük, akkor Ivan jobban be tud illeszkedni a csapatba, bár azt nem tudom, hogy Iman mennyire van beilleszkedve a csapatba, de szerintem, azzal nincsen gond.
Nem akarok egyikük feje felett se pálcát törni,de én így látom a dolgokat, nekem ez a véleményem, de én abban reménykedem, hogy mint ketten "építők" lesznek jövőben.
Számomra mint két játékos egyformán tehetségesnek tűnik, csak lehet,hogy Imannak az önbizalma megapadt ,de szerintem csak idő kérdése és a Világ egyik legjobb jobb kezes átlövője lesz.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések