Meglepetések meglepetése

Az egyik bejegyzésemben írtam, hogy a Szeged nem nyerhet a Kielel szemben és a Veszprém nyerni fog Párizsban. Kedves blog olvasóim mindenre számítottam  csak erre nem. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy a Szeged képes megverni a Kielt, mondjuk sok szerepet játszott ebben a győzelembe az,hogy a bírok igazságosan bíráskodtak. Minden elismerésem a Szegedé. Mi Veszprém  drukkerek tudjuk azt, hogy milyen nehéz a Kiel ellen játszani a legjobb nyolc között, de a Szeged mindenki meglepetésre feléjük tudott kerekedni és 2 gólos győzelmet hozott össze úgy,hogy a Kiel csak egyszer állt nyerésre és az is a második félidőben volt ráadásul a 24 vagy 25. percben.
Nem szokásom nem a Veszprém mérkőzésével kezdeni egy bejegyzést, de egyszerűen nem bírom felfogni, azt, hogy mi is történt ott.Miért van Orteganal Mocsai 5 perc?Ezt nem értettem hisz a második félidő 20. perce körül a Veszprém vezetett három góllal.
Nem értem, hogy mi lehet ennek az oka remélem Veszprémben a visszavágón nem lesz ilyen mert minden szurkoló a legjobb négy közé varja a Veszprémet, bevallom én is de ki nem?Mindenki bizik bennük és számítunk rájuk. Most lehet azt mondani, hogy azért született ez a döntetlen mivel Ortega nem pihentetni a játékosokat, vagyis nem hozza be magyar kupa és bajnokság mérkőzésekre Kancel Ottót és Borbély Ádámot vagy akár Fekete Dávidot, egyszóval miért nem játszassa az ifiket. Lehet ez jót tenne egy fokig a csapatnak ,de szerintem van jó oldala is ennek a sok mérkőzésnek hiszen a játékosok meg kell szokják ezt a tempót vagy ahogy sokan hívjak ez a "hajtást", hogy jól szerepeljenek egy Final Fourban.Tény,hogy volt már ennél jobb mérkőzése a Veszprémnek de mégis van 6 játékos akit kiemelnék. Védekezésben van egy "mester hármasunk mostanában Momo, Timu és Mirsad akik nélkül nem lennénk ott ahol vagyunk na meg persze Roli aki megint bizonyította, hogy ő a legjobb. Támadásban változó a legtöbbször most ezen a mérkőzésen véleményem szerint Momo, Laci és Gasper mivel ami lehetősége volt kihasználta és megdolgozott a sikerért.
A Veszprémének ez a mérkőzése szerintem minden szurkolót máshogyan érintette. Véleményem szerint nem szabad hagyni, hogy ez a döntetlen fölénk kerekedjen, túl kell lepni rajta el kell engedni a múltat ahhoz, hogy legyen jövőnk és a Veszprém jövője a BL Final Four. Hajrá Veszprém!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések