A legjobb négy határánál

Holnap lesz az első mérkőzés melyen kiderül, hogy a Barceolona-Zagrab  "harcból" ki jut tovább elsőként a legjobb négybe. Vasárnapra meg betettek három mérkőzést Kielce-Vardar, ez az a mérkőzés amelyet megnéznék csak még sem. Egyik csapatot se szeretem annyira, hogy rávegyem magam, és megnézzem azt a mérkőzést. Véleményem szerint  a két csapat egyformán jó. A Kielce edzője a világon az egyik legjobb ha nem a legjobb és pont ezért nagyon jó kis csapat mivel mindig helyre tudja őket rakni. A Vardar ezzel szemben egy nagyon hangulattól függő csapat, van amikor nagyon jók de van mikor olyan hülyék (elnézést a kifejezésért).
De az utolsó két mérkőzés ami igazán érdekel minket Veszprém-PSG és Kiel-Szeged. A Szegednek szerintem nagy esélye van a Kielel szemben ha megint kifognak két olyan bírót akik nem csalnak a Kielnek. A Veszprém meg összekel egy kicsit szednie magát, nem azért mert döntetlen lett a mérkőzés eredménye Párizsban, hanem mert a Barcelonások voltak olyan cukor falatkák és aranyosak, hogy pont 4-5 nappal a sorsdöntő mérkőzés előtt kellet felkeressék Momot.Minden elismerésem a Barcelonaé , mivel véleményem szerint ennek van egy olyan oldala is, hogy minket így akarnak kitúrni a legjobb négy közül, mivel az nyílt titok, hogy Momo az egyik alap ember mint védekezésben, mint támadásban a Veszprémnek.De mondhat akárki akármit ez az egyik legaljasabb és mocskosabb huzzás amit véghez vihettek (Barca nem csalódtunk benned)
Gondolom nem csak én voltam az egyetlen szurkoló akit lesokkolt a hír, de szerintem ha Momo elmegy attól ugyan olyan jó csapat maradunk, ahogy kibírtuk azt, hogy Sterbik vagy akár Vujin akik azért több mint 2 évet játszottak meg azért Sterbik csak Magyar elhagyták a csapatot ,  akkor Momo távozása se okozhat olyan nagy bajt. Jobb a Veszprém mint amilyen volt és ha Momo elmegy majd megbánja szerintem, hogy ott hagyott minket.
Én szeretem Momot senki ne értse félre de meg kell őt is érteni végül is ő nem magyar így teljesen érhető, hogy pénz miatt elhagyja a csapatot. De ez még nem biztos egyenlőre még nálunk játszik és remélem vasárnap bebizonyítsa, hogy mennyire jó játékos.Hajrá Veszprém!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések