A legnagyobb fejlődés.

Iman Jamali vagy Dzsámáli kinek, hogy tetszik az IFK Kristianstadt legjobb játékosa az eddigi százalékok szerint. Mivel eddig 36%-al rendelkezik 6 mérkőzés után és 29 góllal, és bekerült a BL legjobbjai közé is.
Köztudott tény, hogy nekem ő a kedvenc játékosom így nagyon rosszul esett,amikor olvastam, hogy a Veszprémből távozik egy évre. Viszont , ha továbbra is így teljesít akkor nincs több kételyem azt illetően, hogy jövőre megint a Veszprém színeibe fogom látni, mivel az eddigi 6 mérkőzésen bizonyította, hogy igenis képes többre annál amit eddig mutatott a Veszprémben.
Például n a múlt évben összesen 4 gólt szerzett Veszprémi színeibe, de azért tegyük hozzá nagyon kevés lehetőséget is kapott és a másik az, hogy egy nagyon súlyos sérülésből épült fel akkor és ez a 2 tény mint a román irodalomba az út leírása mindig ugyan oda vezet vissza.
Jó tudom, már várom a panaszokat, hogy azért nem játszott mert sérült volt és így Ortega nem rakta fel, de kérdem én, hogy például a múltévben a Bajnokok ligája döntőben miért csak akkor tette fel a pályára Ortega amikor már vert helyzetbe került a Veszprém és lehetett látni, hogy itt nincs tovább. Senki ne értse félre szeretem Ortegát, de volt pár olyan döntése amelynél értetlenül kapkodtam a fejem. A legtöbb Imannal kapcsolatos volt, mivel rengeteg helyzetben nem értettem miért nem lehet felrakni, jó megint jön az a sérülés, hogy azért és, hogy bele kell lendüljön a játékba, de úgy nem tud egy játékos megszokni egy tempót, ha csak a kispadon ücsörög és onnan nézi a mérkőzést, ahogy a tavaly Iman csinálta.
De nem azért akarom ezt a bejegyzést, hogy Ortegát szidjam. Hanem mert úgy érzem ideje felébredni és rájönni, hogy Iman mennyire nagy játékos. Véleményem szerint nem hiába került be a Magyar válogatott keretébe se. Dujsebajev talán tudja miért és kit rak be a válogatottba, benne nem kételkedek mivel szerintem a világon ő a legjobb edzője és ,ha most Mátét kihagyta az az ő privát döntése és bizalmat kell neki adni.
Na de, hogy ne mondja azt senki se, hogy azért dicsérem ennyire mert a kedvenc kézilabdásom van egy példám is, hogy miért is gondolom ezt. Gondolom sokan emlékeznek arra a Manhainban elszenvedett csúnya Veszprémi vereségre, amikor is Iman még kerettag sem volt pedig már letehet volna. Nos igen idén ugyan annak a Löweenek bedobott 8 gólt a 9 lövésből, vagy a Bajnokok ligája döntőben amikor mint már írtam csak vert helyzetbe lépett pályára így esélye se volt gólt szerezni, de ha jól emlékszem az első próbálkozását kihagyta és rögtön mindenki szidni kezdte.... na ennek a Barcelonának egy hónapja ott Barcelonába 7 gólt lőtt.
Kérdem én, hogy akkor miért is nem jó játékos Iman?
Egy összesítő mondat így a végére remélem jövőre visszatér a Veszprémbe és még jobban fog teljesíteni.





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések