Drámai mérkőzés, boldog véggel. MVM Veszprém- Meshkov Brest 24:21

 Lehetne azt írni, hogy drámai végjátékkal nyert a Veszprém a tegnapi napon a Berst ellen a SEHA liga Final4-ban 24-21-re, viszont szerintem inkább drámai 45-40 percről beszélhetünk így. Nem a végjátékkal volt a gond szerintem, hanem az első 40-45 perccel. 
Meglehet kövezni, lehet velem nem egyetérteni, de az első félidőben a veszprémi játékosok a mezeiket küldték ki a pályára. Olyan játékot produkálta, hogy sok dolog megfordult a fejembe, és elkezdem aggódni, akárhogy is buzdítottam és hittem a csapatba. A legelső dolog, ami eszembe jutott, hogy hogyan lehetséges, hogy 30 perc alatt az MVM Veszprém 6 gólt szerez... ez eléggé letört engem , de hittem abban, hogy győzünk. Voltak pontok, amikor úgy láttam, hogy nem azok a játékosok vannak kint a pályán, akik eddig küzdöttek és harcoltak. Eladott labdák, pontatlan lövések úgy éreztem, mintha a januári Magyar Férfi Kézilabda válogatottat láttam volna. Sok embernek nem tetszik, lehet ez a tény, de ez az én véleményem én így láttam az első félidőben nyújtott teljesítményt.
Az első félidőben, mint már említettem úgy láttam, hogy egy rosszabb szintet hozták a kedvenceink. Sokat nem lehet mondani a lézengésükről, szeretem ezeket a játékosokat és ezt a csapatot senki ne értse félre, de az első félidő minősíthetetlen számomra. 6 gól 30 perc alatt? Ez nem a Veszprém volt.
A Veszprém a második félidőre érkezett ki a pályára nem csak testileg, hanem lélekben is. Elkezdek, jobban és pontosabban játszani, vagyis inkább elkezdtek kézilabdázni. Elkezdek helyzeteket kialakítani és 30 perc alatt felhozták a mérkőzést dőltetlenre.
Így következtek a hétméteresek, és Momir Ilic aki csak a második félidőben érkezett ki a pályára értékesítette az első büntetőt, viszont az első büntetőt az ellenfél is értékesíteni tudta. Viszont ezután jöttek azok a pillanatok, amikor úgy izgultam, mint életemben eddig egyszer sem és merem alítani még több ezer ember velem együtt izgulta át azt a pár percet, ami több órának tűnt. Gasper Marguc vette másodszor kezébe a labdát és sikeresen értékesítette, viszont most Mirko Alilovic hárított, harmadjára Iváncsik Gergő lőtte a hétméterest, amely ugyancsak hálóba tálát, viszont Mirko Alilovic megint tudott hárítani így már 2 gólos előnybe került a Veszprém. Több ezer ember szeme Mirsad Terzicen volt, aki ugyan csak értékesíteni tudta a hétméterest, és így a Veszprém jutott a SEHA liga Final4-ba. 
A mérkőzésen kiemelkedő teljesítmény nyújtott,  Mirko Alilovic aki tartotta az emberekben a hitet és szebbnél szebb védéseket mutatott be, ugyanakkor, ha ő nem lett volna a kapuban talán nem tudott volna győzni a Veszprém.
Támadásba Cristian Ugalde aki az egyik legeredményesebb játékos volt a tegnapi napon mivel 5 gólt is szerzett, és az egyik legfontosabbat is ami az első gólja volt a csapatnak a 8. percben. Nagy László is 5 gólt szerzett és ő a csapat második gólját szerezte meg, és Momir Ilic aki igaz az első félidőben nem találta a helyét a pályán viszont a második félidőben 3 gólt is szerzett. 
Védekezésben Timu akit ki szeretnék emelni, Laci és talán csak ők ketten mivel én a többi játékosban nem láttam azt a harci szellemet ez álltál védekezésben sem tették magukat annyira oda. 
A mérkőzésről összesítésben, annyit, hogy akár, hogy is játszottak a tegnap a veszprémi csapat játékosai ezzel bebizonyítottak, hogy igenis ők a legjobbak a világon. Mivel a mérkőzésen kétszer volt döntetlen az eredmény 0-0 és 20-20-nál és a Veszprém csak egyszer vezetett az, pedig 24-21 volt. Véleményem szerint nem kell ennél több érvet felhoznom, hogy miért is ők a legjobbak. 
Nem szeretném, ha bárki is félre értene a bejegyzésem. Hittem a Veszprémben csak az első félidőben nem azokat a játékosokat láttam, akik a példaképeim, és akikért képes vagyok utazni 800km-et. Szerencsére második félidőre észbe kaptak és igen drámai mérkőzésről lehet beszélni, de szerencsére a végeredmény nem lett drámai és az a lényeg. Hajrá Veszprém! 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések