Minden jó, ha a vége jó Szeged-Veszprém 26-27

A Veszprém a mai napon 25. Magyar kupa címét zsebelte be. A mérkőzés sokkal izgalmasabb volt, mint amire szerintem a legtöbben számítottak. Ahogy nézem az üres lapot, amit a gondolataimnak kéne, betölteniük, de nem találok szavakat és mondatokat erre a mérkőzésre. 
A mérkőzés első félideje nem volt a legkedvezőbb a veszprémi játékosoknak mivel, így az 6 percig egy gólt sem szerzett a Szeged viszont utána ők uralták a pályát. A mérkőzés két labdaszerzéssel kezdődött viszont szerencsére Nagy László volt az első, aki labdaszerzés után gólt szerzett, majd Mikler Roland hárított egy büntetőt, de nem ment ilyen könnyen az egész mérkőzés a Veszprém számára. Voltak pillanatok számomra az első félidőben mikor úgy éreztem, hogy a Seha Liga elődöntőjét játszzák újra a veszprémi a játosok csak egy sokkal, erősebb ellenféllel szemben és a sors furcsa fintora, hogy ugyan úgy győzött a Veszprém most, is mint akkor. 
De ne szaladjunk ennyire előre az időben mivel a végjátékig sok dolog történt a pályán illetve a pályán kívül is. A félidőben 12-10 volt az eredmény és nem kedvezett a második félidőben sem a helyzet a Veszprém számára mivel Balogh Zsolt szerezte az első gólt a második félidőben így 13-10 lett a mérkőzés aktuális eredménye, és ha ez még nem volt elég akkor Gasper Marguc is sajnos kihagyatta a büntetőt így nem sikerült a Veszprémnek felzárkóznia legalább a döntetlen eredményig. Viszont szerencsére Ivan Sliskovic lendületet kapott így a második félidő 13. percében egyenlíteni tudott a Veszprém 17-17. Ettől a pillanattól fogva a Veszprém és  Szeged fej-fej mellet haladt ezért is történ, hogy ez a mérkőzés is büntetőkkel zárult.
Viszont számomra megint Mirsad Terzisc okozta a legnagyobb meglepetést mivel két kihagyott büntető után neki sikerült értékesítenie a harmadikat. Így a mérkőzés végeredménye 26-27 lett.
A legjobbak védekezésben Timuzsin akit szerintem nem kell magyaráznom, hogy miért, Terzic valamint Laci . Támadásban Laci aki 6 gólt szerzett és sok gólja döntő pillanatban érkezett, Aron Palmarsson aki ugyan csak 6 gólt szerzet, viszont ő csak a második félidőben tálat magára, de szerintem mindenki megbocsájtott neki amikor értékesítette a hétméteresét. Valamint Ivan Sliskovic mivel 5 gólt is szerzett. 
A mérkőzés önmagában izgalmas és tempós volt, de........ volt egy nagyon sportszeretlen mozzanat..... jó Veszprém drukker vagyok, de ez....... Amikor láttam, hogy Timuzsin reklamál és dühöng nem tudtam mi történt majd jött a felvétel mikor Xavit fellökte Pastor...... ez mindenen aluli volt, ne értse, félre senki szeretem a szegedet, de sajnáltam, hogy egy ilyen sportszerűtlen eseménnyel zárult a végjáték. 
Ugyan akkor szeretnék minden Szeged drukker olvasómnak, gratulálni, na meg persze a játékosoknak is mivel küzdöttek és harcoltak. Sajnálom, hogy nem tudtak nyerni, de ez most egy hülye szituáció is számomra mivel a Veszprém az örök kedvencem, de a Szegedet is nagyon szeretem. De ez az edzői összekapás számomra egy undorító és utolsó dolog volt.... soha nem gondoltam volna, hogy egy Spanyol edző képes felökni a másikat a semmiért

Hajrá Veszprém! 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések