Interjú Győri Mátyással

 Fotó: Cseh Péter / MKSZ
Győri Mátyás 2016 év végén betegség miatt nem tudott a felnőtt válogatottal tartani, így a korosztályos válogatottjával készült fel a 2017-es VB selejtezőre. A VB selejtezőn az egyik legeredményesebb játékos volt, mivel 2 mérkőzés alatt 15 gólt szerzett, és ezen kívül megválasztották 2016 legtehetségesebb junior kézilabdázójának. Beszélgettem, kicsit vele a félkészülésről, a díjról, valamint a terveiről is.

- Először is gratulálni szeretnék, hogy téged választatok meg a legjobb junior kézilabdázónak. Milyen érzést váltott ki belőled mikor szembesültél ezzel a ténnyel?
- Meglepődtem nagyon. Nem gondoltam volna, hogy én leszek az év junior játékosa, de nagyon örülök neki. Az egyik csapattársam (Debreczeni Dávid)hívott fel, és közölte velem a tényt.
-Múltév végén úgy volt, hogy a felnőtt válogatottal leszel, de aztán egy betegség miatt nem tudtál velük tartani, így a korosztályos válogatottal voltál, hogy érezted akkor magad mire gondoltál?
- Nem gondolkodtam rajta sokáig, mivel egyből mennem kellett a junior válogatotthoz. Nyilván sajnáltam, hogy nem tudtam a felnőtt válogatottal tartani, viszont annak örültem, hogy csatlakozhatok a junior válogatotthoz.
 Fotó: Cseh Péter / MKSZ
- A felkészülés után jött a VB selejtező, azt a tornát, hogy élted meg? Mesélnél arról, hogy milyenek voltak számodra  a mérkőzések, hogy érezted akkor magad? Hogy emlékszel vissza ezekre a mérkőzésekre?
- Nagyon nehéz volt a selejtező, főleg nekem. 6 kiló mínusz, aluledzettség....és még sorolhatnám. A lényeg, hogy nagyon nehéz meccsek voltak, de nagyon örülök, hogy tovább jutottunk. Jó hangulban telt ez torna, pozitívan gondolunk rá vissza.
- Nem volt nehéz a betegség után pályára lépni? Hogy érezted magad a selejtezőn vagy akkora már 100%-an felépültél a betegségedből?
- Nem volt a legkönnyebb számomra, mivel a mai napig nem tudtam teljesen visszanyerni az állóképességemet. Ahhoz sajnos kell még egy kis idő.
- Mennyire várod a VB-t?
- Nem igazan gondolok még a VB-re, mivel sok van még hátra a bajnokságból. Jelenleg arra őszpontosítók.
- Milyen érzés, hogy ez az utolsó torna ezzel a válogatottal? Mivel ha jól tudom 2017-tel sajnos búcsút kell mondanod az utánpótlás válogatottól. Hogy éled ezt meg? Melyik volt az eddigiek közül a legszebb emléked a válogatottal kapcsolatba?
- Pont ezert örülök annak, hogy kijutottunk, mert ez lesz az utolsó tornánk így együtt az utánpótlás válogatottal. A legszebb emlékem egyértelműen a Lengyelországi EB második helyezés.
- Mik a terveid erre az évre? Van esetleg egy kitűzött célod?

- Szeretnék minél jobban szerepelni a bajnokságban és stabil válogatott kerettaggá válni. 


Fotó: Cseh Péter / MKSZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések