Szezon kezdés helyett megint torna- interjú Pásztor Imivel

Pásztor Imre a Szeged és az Ifitusági válogatott kapusa a Jekatyeringburgi világbajnokságon szenvedett részleges szalag szakadást.
Örömmel vettem tudomásul, hogy elvállalt az interjút melyben a sérüléseiről és a rehabilitációjáról beszélgettem el vele. Na, de akkor lassúk is azt az interjút.
-Hogy vagy most, hogy érzed magad? 
-Sajnos nem igazán érzem jól magam, mert csütörtökön a délelőtti edzésen újra megsérült a térdem.
-Hogy, hogy? Mi történt?
-Kapusbemelegítés volt, és kiléptem és kiment a térdem. Azt mondta elsőre a terapeutánk, hogy elszakadt a szalag, bevittek megvizsgálta a térd doki és mondta, hogy a szalagok rendben vannak és, hogy a külső porc gyűrűvel van probléma. Hétfőn MR vizsgálat utána okosabbak leszünk utána meg műteni kell minden bizonnyal.
-Akkor megint kezdhetsz mindent előröl?
-Nem tudom, hogy ez után mi lesz. 4-6 hét kimaradás vár rám, ha minden okés.
-Az első sérülésed mosta már mondhatjuk így is a Jekatyeringburgi világbajnokságon következet be amikor is tét mérkőzésen, ha jól emlékeszem a norvégok ellen a térdedre estél. Mennyire viselt meg téged akkor az a sérülés lelkileg hiszen nem játszhattál tovább a Magyar sikerekért, ha mondhatom ezt így.
-Igen jól tudod, azon a mérkőzésen sérült meg először a térdem. Nagyon megviselt, mind azért mert nem tudtam tovább segíteni a csapatomon mind azért mert úgy éreztem nagy a baj. És őszintén szólva féltem, hogy mi lesz így most velem, a kézilabdával.
-Ez a félelem most is megvan benned vagy megvolt a második sérülésed után?
-Igen meg volt bennem! Sőt még nagyobb is. De most már nincs bennem. Tudom, hogy sokat kell küzdenem és edzenem, hogy újra a régi legyek és meg jobb!Szóval nincs bennem félelem. Csak előre!
-Most amikor lesérültél csütörtökön, akkor mi volt az első gondolatod? Gondolom azért, ha lehet így mondani rosszul esett neked az,hogy éppen csak felépültél egy sérülésből megint vissza estél egy másik sérülésbe.
- Az volt, hogy igazából még el sem kezdődött a szezonom, mert ugye vasárnap játszottam volna először, de mar vége is van. És most tényleg vége van és, hogy ebből, hogyan fogok felépülni.
-Amíg rehabilitációra jártál addig ,hogy nézet ki egy napi programod,mennyit edzettél?
-Reggel keltem és mentem Cini nénihez vízitornára, ahol szerintem kifejezetten sokat erősödött a lábam és nagyon sokat használt.Aztán, ha délelőtt rendelt Anett akkor mentem hozzá gyógytornára és kezelésre, ha nem délelőtt akkor délután.Ezt követően pedig mindig próbáltam a srácokkal egyszerre edzeni, igaz én csak a kondiba ők meg a pályán.
Igazából Anettal simán felért egy edzessél és persze a kondi ami szinten edzés! Úgyhogy így is megvolt a napi két edzés!! És ezekkel a tornákkal nagyon sokat köszönhetek mind két hölgynek! Anettnek is és Cini néninek is!!
-A többi játékos, vagyis a csapattársaid mennyire támogattak téged? Értem itt a Szeged NB1-es csapatara
-Hála az égnek támogattak mindenben.
-Ha lehet kiemelni ki volt az aki a legjobban támogatott és érdeklődött irántad?
-Az Illyés Feci és Antonio Robledo. De igazából mindenki érdeklődött irántam.
-Ha már a támogatásnál tartunk a családod és barátaid mennyire támogattak és támogatnak? Most is mivel gondolom ilyenkor van a legnagyobb szükséged a támogatásra.
-Nyilván a családom mindenben támogat!A barátaim közül volt egy kettő aki szinte rögtön írt ahogy megtudták mi van velem. Szóval azért ők is érdeklődnek próbálnak segíteni.
-Ez az egész lesérülés és rehabilitáció mennyire viselt meg fizikailag mivel gondolom előtte ennyire intenzíven nem edzettel.Meg, ha lehet így mondani ennyire változatosan se.
-Igazából nem annyira viselt meg fizikailag. Inkább lelkileg. Fizikailag meg erősödtem is.
-Még az interjú elején szoba került a csütörtökön szerzett sérülésed, amit azért eléggé pozitívan fogtál fel ahogy látom. Ezt, hogy tudtad így felfogni?
-Nehezen őszintén megmondom.De el kellet telnie egy napnak, hogy így álljak hozza.
-Minden elismerésem a tied!
Hogy érzed a rehabilitáciot még egyszer képes leszel végig csinálni, vagy esetleg meg keményebb edzéseket is?
-Végig tudom csinálni sőt, sokkal keményebben fogok edzeni!
-Azért ahhoz kepést,hogy 19 éves vagy kemény ambícióval rendelkezel ami mostanság azért eléggé ritka. Mi motivál téged,hogy ennyire játékba maradsz ebben a "harcban"?
-Az. hogy szeretnek majd ott állni egy nagy csapat kapujában. És, ha lehet ez a Szeged legyen az.
-Egy kicsit beszeljünk a Bajnokok ligájáról,hogy látod mennyit fejlődött a Szeged a múltévhez képest?
-Szerintem midenfélképpen léptünk előre.Talán abban a legnagyobbat, hogy idegenben is teljesítményre vagyunk képesek.
-Idén szerinted hányadik helyen végez a Szeged a Bl-ben?
-Ezt csak a isten tudja.Reméljük minél előrébb
-Köszönöm szépen,hogy elvállaltad az interjú és jobbulást a továbbiakban és kitartást!
-Nagyon szívesen. És köszönöm szépen!


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések