Stremek így szeretlek!

Nos hát igen miután megnéztem a Szeged-Barcelona mérkőzést úgy gondoltam megnézem stremen a Nexe-Veszprémet is mivel ahogy a tweeteket olvastam nagyon jó mérkőzés volt a Veszprém részéről, azt meg melyik Veszprém drukker ember nem szeretné látni?
Hát és szeretném látni csak sajnálatos módon a strem nem működik valamiért pedig próbáltam minden módszert.
A statisztikákat nézegetve szerencsére nem érződött a balkezes átlövő hiány. Na de kérdem én van arra garancia, hogy ez a hiány nem fog nagyon vissza ütni az eredményeinken? Mert szerintem  rengeteg hátrányunk lesz belőle, de reménykedem és bízok a veszprémi vezetőségben, hogy megoldják a helyzetet.
A statisztikákból kiindulva ma is fantasztikusan teljesített Gasper mivel 9 lövésből 6 tudott értékesíteni, Ilic is jól tejesített, bár a tegnap volt olyan aranyos a két bíró, hogy gondoskodott arról pihenjen egy kicsit..
Roli fantasztikus százalékkal védett és Mirko se volt rossz.
Remélem a valahol majd vissza tudom nézni ezt a mérkőzést mivel egy mérkőzést se szeretnék kihagyni. Remélem a Veszprém így menetel tovább a Bl-ben is és ki tudnak mászni ebből a gödörből. Hajrá Veszprém!

Megjegyzések

  1. Gasi kétségtelenül a hétvége embere. A Nekcse meccset nagyon ajánlom visszanézésre, szerintem a SEHA oldalán vagy a jútyúbjukon lesz felvétel. Renato háttal a kapunak dobott gólja, illetve Gulyi 2 átlövése nagyon szuper volt. a déli hadjárat most 3 hétig szünetel, utána mennek vissza ismét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem aztén még akkor a mérközést és tényleg kár lett volna kihagyni :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések