Kézilabda Home Office II. Rész- Füzi Dániel

Füzi Dániel jelenleg az SBS-Eger játékosa. Kiváló teljesítményt nyújt klubcsapatában és nagyon eredményes. A mai napon őt kérdeztem a kialakult helyzetről.

(Fotó forrása: SBS-Eger férfi kézilabda csapat Facebook oldala)

- Hogyan telnek most a mindennapjaid? Mit csinálsz szívesen a szabad idődben?
- A mindennapjaimat Debrecenben töltöm a párommal. Reggelente edzünk általában ki-ki a saját feladatait, de van úgy, hogy együtt végezzük a feladatokat, mint például a futásokat. A napok további részében főleg a sorozatoké a főszerep vagy éppen az Xbox veszi át a hatalmat. A szabadba is megyünk, azért amennyit csak lehet, de én is kérek, mindenkit maradjatok, otthon minél előbb újra visszatérjünk a rendes kerékvágásba
- Hogyan tartod magad formában? 
- Maximum a fizikai állapotomat tudom formában tartani, hiszen nem volt március 14-e óta labda a kezembe sajnos. Megmondom, őszintén már nagyon hiányzik. Így viszont nagyobb hangsúlyt tudok fektetni a fizikai állapotom javítására, amit minden nap megteszek valamilyen formában. Néha nagyon nehéz rávenni magamat az edzésre, de miután elvégeztem az edzést jó érzés tolt el, hogy ma is legyőztem magamat.
- Mi hiányzik a legjobban a koronavírus előtti időszakból? 
- A legjobban a nyugodtság hiányzik, hogy azt csináljunk, amihez csak kedvünk szottyan.
- Szerinted a kialakult helyzet miatt mi lesz a mostani szezonnal?
-  Én úgy tudom még nem született döntés a szezonnal kapcsolatban, viszont én örülnék, ha folytatódna, mert az azt jelentené, hogy hamarosan vége lenne ennek az őrületnek.
- Hogy értékelnéd ezt a szezont? 
- Előzetes elvárásaink a bentmaradás volt ezt mi teljesítettük úgy gondolom. Egyénileg is tetszett az idei kiírás. Remélem, még tudjuk folytatni a küzdelmeket.
- Melyik volt a legemlékezetesebb mérkőzés számodra a szezonból? 
- Csurgó elleni hazai győzelem. Mivel aznap Csapatként diadalmaskodtunk a papíron erősebb ellenfél ellen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések