Kézilabda Home Office VII. Rész - Schmid Péter


Schmid Péter jelenleg az SBS-Eger játékosa. A mai napon őt kérdeztem, hogy mit csinál szívesen szabadidejében.


- Hogyan telnek most a mindennapjaid? Mit csinálsz szívesen a szabad idődben?
- A napjaim nagy részében fejlesztem magam. Olvasok, tanulok, mentál tréninget végzek, edzem. A maradék időben sorozatokat nézek, barátnőmmel főzünk és elkezdtünk jógázni is. Sokat szoktunk levegőn lenni, futni, tollasozni, labdázni.
- Hogyan tartod magad formában?
- Minden nap vagy edzünk, futunk vagy pedig olyan tevékenységet végzünk, ami átmozgató, sportos játék.
- Mi hiányzik a legjobban a koronavírus előtti időszakból?  
- Nyilván először is a kézilabda edzések meccsek. A kirándulások, hogy, ide oda el tudjunk utazni ha, van időnk. Barátokkal való találkozások, programok.
- Hogyan teltek a felkészülések márciusban a válogatottal?
- Jól éreztem magam a két nap. Taktikai edzések voltak spanyol szisztéma szerint, ami nekem ismerős volt a veszprémi éveimből. Élveztem, hogy ott lehetek, bízok benne, hogy jól teljesítettem és az edzők is úgy gondolják, hogy hosszabb távon is számolhatnak velem.
- Hogy érzed magad Egerben?
- Nagyon jól érzem magam itt. Lassan már családias hangulat uralkodik az öltözőben. Sokat is játszom hálisten, élvezem a bizalmat és így egyre többet fejlődök, amit mutat is, hogy márciusi összetartásra kaptam válogatott behívót.
- A szezon eddigi részét, hogy értékeled?
- Úgy gondolom, hogy voltak jobb és rosszabb meccseink. Van bennem egy kis hiányérzet, mivel az őszi szezon utolsó néhány fontos hazai meccsen nem úgy teljesítettünk, hogy nyerni tudtunk volna. De alapvetően megmutattuk, hogy fiatal magyar feltörekvő tehetségekre lehet alapozni és a fontos meccseket, azokat rendre hoztuk.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések