Kézilabda Home Office III. Rész - Kovács Márk


Kovács Márk jelenleg MRD Dobova játékosa, a Sport 36 Komló valamint a Szigetszentmiklósi KSK egykori játékosa volt. A mai napon őt kérdeztem, hogy hogyan telnek a mindennapjai.



- Hogyan telnek most a mindennapjaid? Mit csinálsz szívesen a szabad idődben?
- Unalmasan… Sajnos nem sok szabadidős tevékenység maradt, amit csinálni tudok/ tudunk. Én leginkább sorozatokkal ütöm el az időt.
- Mi hiányzik a legjobban a koronavírus előtti időszakból?  
- A társas kapcsolatok, kiülni, kávézni a barátokkal, moziba menni ezek a dolgok.
- Szerinted a kialakult helyzet miatt mi lesz a mostani szezonnal?
- A szlovén bajnokságot már lezárták teljesen, végeredménynek pedig az aktuális tabellát hirdették meg. Szerintem a magyar bajnokságra is hasonló vár.
- Hogy érzed magad Szlovéniában?
- Jól éreztem magam, igaz az idei szezon nagy részét itthon töltöttem a térdsérülésem miatt, melynek a rehabját Magyarországon végzem.
- Mi a legnagyobb kihívás számodra?
- Hogy 100%- os legyen újra a lábam, és a következő szezonra tökéletes állapotba kerüljek.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések