A Berlini fal ledönthetetlen avagy épespám én nem ilyen lovat kértem

Gondolatok ezrei vannak a fejembe. Gondolom nem csak nekem. Nem sikerült nyerni (megint), de legalább második lett a Veszprém. Bár nem tudom kit mennyire nyugtat. Tudom a Berlin nem jobb csapat mint a Veszprém vagy a Barca, de.....Miért miért kellet Lacit játszatni, ha nem ment neki ami a lövési százalékából is látszik (4/11), miért kellet Aront erőltetni, ha Máténak ma jobban ment, ha van valaki aki nem nagyon van megbékélve Mátéval az én vagyok vagyis voltam mivel rengeteget fejlődött véleményem szerint és ma tényleg jól is irányította a csapatot csak nem értem miért nem lehetett több ideig a pályán hagyni. Pont mint Ivannal...
Olvasgattam facebookon a komenteket és a legtöbben úgy állnak oda a dolgokhoz, hogy nem baj majd a Bl döntőben nyerünk.Én pozitívan álok általában a dolgokhoz, de emberek itt még Final4 nincsen garantálva, ahogy ma játszott a csapat a legjobb 8 van csak.. lehet.. talán ... nem merem kijelenteni, hogy garantálva. Jó oké nem kell megkövezni vagy elátkozni mivel én mindig reménykedek a Veszprém sikerébe, csak simán reálisan állok a dolgokhoz és nem egy kitalált szép pozitív világ lebeg előttem .
Legyünk őszinték ma a Veszprém csapnivalóan játszott, így nincs is helyünk a Final4-ba,de inkább hagyjuk ezt a témát addig még sok víz folyik le a Dunán.
Realitás ide vagy oda nem mindenki volt olyan rossz a mai napon mivel megint van 3 játékos védekezésben aki fantasztikus volt. Szerintem Timuzsin már számtalanszor bizonyított ugyan úgy ahogy ma is, Sulic aki remeken szerepelt elöl is meg hátul is és végül Christian. Ők hárman szerepeltek fantasztikusan ma véleményem szerint védekezésbe. Na meg persze Mirko aki, ha nem lenne akkor szerintem nem egy góllal nyert volna ma a Berlin, bár ez ugyanúgy elmondható a Berlini kapusról is mivel amit ma véghez vitt az eszméletlen volt, bravúrt bravúrra halmozott.
Támadásba is voltak kiemelésre méltó játékosok szerintem ezek pedig Sulic aki ma Isten volt a pályán, Momo aki hozta a megszokott formáját és Máté mivel ma bebizonyította számomra, hogy igen is helye van ebben a csapatban mivel rámenős és néha nem gondolkozik csak cselekszik ami nem baj sőt.
Egy dolog biztos számomra a Veszprém a legjobb csapat a világon meg szerintem mindenki tudja a szíve mélyén, hogy nem a Berlina legjobb viszont nagy szerencséjük volt, viszont megérdemelték a győzelmet.
De ez a mérkőzés a múlt és a szezon még úgy igazan el sem kezdődött. Hajrá Veszprém!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések