Köszönünk mindent Carlos Ortega!

Kora nyáron úgy kezdtem egyik blog bejegyzésem, hogy mi lesz veled Ruesga, de most ezt átalakult. Mi lesz veled Ortega. Bekövetkezett az a döntés amire sok ember számított mégis meglepődtünk rajta. 3 év alatt Carlos olyan szintre emelte a csapatot amire talán nem is számítottunk mikor idejött, most mégis távozik.
Persze nem lehet tudni, hogy konkrétan miért, de szerintem ezt minden drukker belül érzi, hogy mi is lehet ennek a távozásnak az oka. Olvastam azt is, hogy egy játékos és közte kellet dönteni és a vezetőség a játékos mellet döntött aki állítólag Renato. Ebből mi igaz, mi nem én nem tudom, de ezt inkább hagyjuk is úgy is ki fog derülni mi volt az igazi ok.
Én személy szerint nagyon megszerettem Carlost, tudom, hogy volt két mérkőzés ami nem úgy ment ahogy kellet volna, hogy menjen, de ettől függetlenül emlékezünk inkább arra sok szép mérkőzésre és győzelemre amit vele elért ez a csapat.
Nem lehet most könnyű a játékosoknak se mivel 5 nap múlva megint BL mérkőzés.  Ennél a csapatnál ügylatszik nincsen  kegyelem. Most már a vezetőség is a BL győzelemre törekszik ami megérthető és ennek ilyen ára van. Ettől függetlenül Ortega egy fantasztikus edző és sohase feledjük hiszen o tette ezt a csapatott naggyá. Hiányozni fog egy jó ideig akar ki is kerüljön a helyere az biztos. Sok sikert Carlos!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések