Örökk 8-as

A mai nap lenne 33 éves Marian Cozma. Marian neve sok sőt merem kockáztatni minden Magyar kézilabda szerető ember számára ismert. Nem volt olyan aki ne ismerné, és szeretné. Amikor ő a Veszprémbe volt nem nagyon követem aktívan az eseményeket hisz csak 10-11 éves voltam viszont rengeteget halottam róla, és az ő halála után váltam igazán Veszprém drukkeré.
Erdélyi vagyok így tudom milyen a Magyar-Román szeretett, de mikor történt a gyilkosság a mai napig tisztán emlékszem mindenre, apum már akkor nagy kézilabda drukker volt így ezzel fogadott, tudtam, hogy kiről van szó és nem akartam elhinni, hogy tényleg léteznek ilyen emberek aki erre képesek.
Amikor láttam, hogy mint a Magyarok úgy a Románok ugyan úgy az ügy mellé álltak akkor nagyon meglepődtem. Aztán mikor azzal szembesültem ahogy a szurkolok oda álltak az ügy mellé akkor döntöttem el , hogy ennek a szurkoló tábornak akarok részévé válni. Ott voltak a szurkolok mindig a játékosok mellet mint a család mellet.
Szerintem még mindig mindenkinek felfoghatatlan ez az egész dolog. Legalábbis számomra az. Egy biztos Marian marad a Veszprém örök 8-a akire mindig emlékezni fogunk és emlékét őrizzük amíg csak lehet. Most is biztos fentről figyeli a Veszprém sorsát. Nem nagyon vagyok az az ember aki hisz az ilyenekbe, de ebben igen, hogy ő lett a csapat őrangyala aki mindig ott van a csapattal lélekbe és figyeli a játékosokat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések