A foci az első

A tegnapi nap volt a nagy Magyar-Romén focimeccs. Senki ne ijedjen meg nem akarok arról a meccsről írni csak kiszeretném írni magamból azt ami már régóta nyomaszt.
Nem tudom, hány ember nézte a tegnap este a mérkőzést én is néztem belőle olyan 15 percet, de borzalmasan unalmas volt. Jó megértem, hogy nagy rangadó a Románok elleni mérkőzés Erdélyi ember vagyok így talán még jobban átlátom a helyzetet, de akkor is emberek ez mégis mi?? 2  héttel a mérkőzés előtt , ha bekapcsoltam a tv mást nem láttam csak azt, hogy mi lesz ezen a mérkőzésen és, hogy nyernie kéne a válogatottnak. Isten neki fakereszt, de akkor mutassanak már fel eredményt. A röhej számomra az volt, hogy egy héttel ezelőtt mikor bekapcsoltam reggel a tv-t indulás előtt akkor se mondtak sokat a Szuperkupáról ahol 4 BL szintű csapat játszott nem ilyenek... mint ezek a focisták, ha lehet őket így hívni.
A másik egy szót se mond senki arról, hogy a Veszprém a felkészülési szezonba eddig veretlen és, hogy most fognak játszani a Super Glob-on a VILÁG legjobb csapataival. Nem ez nem lényeg a lényeg az, hogy mutassak a drágalátos kicsi focistáikat.
Szóval igen , ha mér felhoztam a Szuperkupát elnézést szeretnék kérni, hogy nem írtam róla csak nem voltam itthon nem volt nálam laptop vagy a notebookom így nem nagyon volt miről írjak, de most egy nagyon rövid kis elemzéssel készültem.
A női mérkőzésből sokat nem láttam mivel, hát hoztam a formám és jobban lefoglalt a Veszprémi és Szegedi játékosokkal való selfezés, de én tulajdonképpen a Szeged-Veszprém mérkőzése voltam inkább kíváncsi mintsem a Győr-Fradira. Ezt a mérkőzést sokáig fogom emlegetni mivel fantasztikus volt, nagyon jól játszott a Veszprém, nagyon jó volt a hangulat, és igen végre ott voltam egy Szeged-Veszprém mérkőzésen. Véleményem szerint ennél többre nem vágyhat egy Veszprém drukker ember. Szóval igen egy fantasztikus mérkőzésnek lehettem szem tanulja ami egy életre megmaradt és hamar eltett sajnos.
Összességében ezzel a bejegyzéssel csak annyit szeretem volna közölni, hogy mi magyar emberek vagyis nem a blog olvasóim, hanem átlagba milyenek, hogy olyan sportot nyomnak előre ahol egy normális eredménye sincs a magyaroknak és olyan sportágak mint pl a kézilabda ezáltal háttérbe szorul.



Megjegyzések

  1. Ennyire ostoba vagy? Tudod miért a focit nyomatják? Azért, mert 20 óra alatt eladtak több, mint 20 ezer jegyet, de egy 100 ezres stadion is megtelt volna az érdeklődés miatt. A magyar-orosz kézimeccsen meg volt kint 2500 ember maximum, akkor miről beszélünk? Több ember volt a stadiontól pár percre lévő kivetítőnél, mint a Veszprém BL-meccsein. Gondolkozz már egy kicsit, a Szuperkupa senkit nem érdekel itthon (kommentek számából is látszik a cikkeknél), a kézi is csak egy kis réteget. Az nso NB I beharangozója alatt összesen 1 komment volt! Szerinted, akkor miért a fociról írnak 2 héttel előtte. Ja, hogy azért, mert ott minden cikk 100 feletti hozzászólást hoz? A foci toronymagasan a legnépszerűbb sport itthon és a világon is, a kézilabda pedig világszinten csak egy peremsportág.
    A meccsre visszatérve: a románok a 7. helyen állnak a világranglistán, miért olyan rossz nekünk a 0-0? Óriási volt a tét, nem lehetett bukni, és a románoknak is jó volt az iksz. Jelenleg Eb-pótselejtezős helyen állunk a csoportban. Szóval, ha már blogot írsz és próbálsz okoskodni, akkor legalább legyél már tájékozott más sportágban is, csak az a baj, hogy a kézihez sincs lövésed sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, de éppen ezzel van bajom, hogy a Magyar emberek többsége ennyire betokosult, hogy nem nyitnak ujra mikor itt van egy sport amiben a világ legjobbjai között vagyunk

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések