Szkopjei rémálom

Igen, igen, igen a szegedi mérkőzésről is készültem, mivel első sorban Magyar vagyok. Én nem tudom, de ma új szabályokat ismertem meg ezen a mérkőzésen már erre jó volt. Eddig nem is tudtam, hogy belemenésre is jár 7 méteres, de ma szerencsére megtudtam úgyhogy nem halok meg hülyén.
A mérkőzés elején Árpi fantasztikus védéssel kezdett és Siera is. 2. perc környékén a Szeged pontatlanná vált és ennek következtében a Vardar 2 gólos volt míg a Szeged 0 gólall rendelkezett. Az 5. percben Jonas megtörte a jeget és belőtte az első gólt létámadásból, ami azért elég nagy dolog, mivel a mérkőzésen jól látszott, hogy a Szeged nem egy gyors csapat, de a Vardar annál inkább. Aztán mikor bejött Feri a pályára akkor megváltozott az egész játék. Jonas vezérletével a Szeged a 10. perc környékén kitört és feljöttek, de sajnos ettől függetlenül a 20. percben vette át a vezetést Ancsin Gábor góljával.Sajnos ettől függetlenül az első félidő döntetlen eredménnyel zárult (11-11).
A második félidő első momentuma sajnos már egyből nem kedvezett a dél-magyarországi csapatnak mivel Sterbik egyből hárította Feri első próbálkozását. Aztán a 3. percben Dibirov megszerezte a Vardar 12 gólját, ez a Szegednek sajnos csak az 5. percben sikerült.
Míg a két csapat az első félidőben fej-fej mellet haladt, a második félidőben a Vardar uralta a pályát. Az elszomorító, hogy a Szeged 20 perc alatt csak 3 gólt szerzett, és ez azért édes kevés. Éppen ennek a következtében a végeredmény 27-23 lett, így a szegedi csapat sajnos nem tudod győzelmet aratni Szkopjeban.
Hú maradok önmagamhoz és kiemelnék erről a mérkőzésről is 3-3 játékost. Védekezésben véleményem szerint Szabi, Dean és Feri volt jó. Támadásban egyértelmű, hogy Jonas (6), Dean (4) és Mindegia (2) igaz, hogy sok gólt nem szerzett viszont fantasztikusan irányította a csapatot.
Ez a mérkőzés jó kis vasárnapi program volt, és az egész mérkőzés annak ígérkezik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések