A legfontosabb győzelem

13 év után végre megint sikerült a Veszprémnek bejutni a döntőbe. És igen emberek végre megértük azt is , hogy a Veszprém letudta győzni a Kielt. Már nagyon itt volt az ideje a győzelemnek a Kielel szemben.
A mérkőzés az első félidő elején nagyon úgy nézet ki, hogy ismét a Kiel arat győzelmet aztán Iváncsik Gergő elkezdet gólt lőni, becserélték Mirkot (mivel Roli, hát maradjunk annyiba volt már jobb napja is) és aztán szépen lassan a Veszprém eldöntötte a mérkőzés a végén 4 gollal nyert a Kielel szemben végre. Véleményem szerint a Kielből Aron volt a legjobb játékos. Végülis érthető szerintem, hogy oda tette magát hiszen ez volt az utolsó előtt mérkőzése Kiel színeibe mivel nyártól már szép piros mezbe lehet majd a pályán látni.
Na de nézzük csak a szokásos 3-3 játékost. Támadásban szerintem Gergő volt fantasztikus aki tulajdonképpen egyedül maradt mivel Ugalde eltörte a bal kezét ha jól tudom de ettől függetlenül 7 gólt szerzet Geri remélem a mai nap is ilyen sok gólt fog szerezni, még Laci az akit kiemelnék mivel ő is 7 gólt szerzett és szerintem nem is kell tovább magyarázzam, hogy miért. Laci a csapat lelke aki segíti őket bármi is legyen, Laci nélkül nem nagyon lennénk ott ahol vagyunk. És a harmadik de nem utolsó játékos aki a tegnap remekelt támadásban az Máté, tény én nem nagyon szeretem a játékát de ettől függetlenül a tegnap nagyon jól irányította a csapatott.
Védekezésben el térek egy kicsit a megszokottól és Timut, Mirsadot és Sulicot emelném ki. Timu hét ő Timu szerintem még egy ilyen játékos mint ő nincsen aki ennyire jól tudna védekezni, Mirsad szerintem nagyon oda tette magát és fantasztikus volt na még két perces kiállitas nélkül vitte végig a mérkőzést, apropó két perces kiállitás Timu két perces kiállitás nélkül vitte végig a mérkőzést, ez igen is nagy dolog, de kíváncsi leszek, hogy a mai nap hány kétperces  kiálitást kap mivel hát két olyan biro lesz akik nem nagyon szeretik Timut és ez ha még nem lenne elég ráadásul Románok is úgyhogy erre én nagyon kíváncsi leszek. Na de még van egy játékos mégpedig Sulic szerintem ő is nagyon jó volt amíg volt, mivel elég hamar kiszórták, de amíg ott volt addig nagyon ott volt.
A mai mérkőzésre egy kicsit vissza térve remélem egy kicsivel jobban fogunk játszani mivel ahogy a tegnap játszottunk az nem lesz elég a mai napon a Barcelona ellen.Remélem megmutatják, hogy tényleg ők a legjobbak. Hajrá Veszprém!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések