Interjú Pásztor Imrével.

Már kevesebb mint egy hét van hátra a Final4-ig. De még mielőtt jönne a beharangozó bejegyzésem azelőtt, egy interjúval készültem.
Pásztor Imre a  Szeged jövőbeli reménysége, aki a felnőtt csapatban, az ifiknél és a Magyar U19-es  válogatottban is megmutatta tehetségét. Visszanéztem a mérkőzéseket amelyeken játszott. Persze melyek közvetítve voltak (nem mondanám, hogy három mérkőzésnél többet találtam meg) mivel, nem szabad elfelejteni, hogy a magyar labdarúgás mennyivel "színvonalasabb" és mennyivel "jobb, helyen szerepelnek a BL-ben" a csapatok mint a kézilabdában.
Egy nagyon szimpatikus és ugyanakkor szerény fiút ismerhettem meg. Nem mondanám nagyon bőbeszédű embernek, de ettől függetlenül úgy érzem mindegyik kérdésemre megfelelő választ kaptam.
 - Hány éves korodban kezdtél el kézilabdázni? 
- 12 éves voltam mikor nekifogtam kézilabdázni.
- Más sportot is kipróbáltál mielőtt neki fogtál volna kézilabdázni?
- Igen. Előtte fociztam és ott is kapus voltam.
- És honnan jött az ötlet, hogy kipróbáld magad kézilabdásként?
- Hát unokatesóim invitálására jött az ötlet, de azért nem volt nekik könnyű meggyőzni.
- Miért kötődtél ennyire a focihoz?
- Kicsinek mindenki a focival kezdi és hála az Istennek abban is sikeres voltam így hát ragaszkodtam hozzá.
- Mielőtt nekifogtál kézilabdázni esetleg volt kedvenc csapatod? Vagy követed a Magyar kézilabda sorsát?
- Igen akkor már követtem! Mily meglepő, a Veszprém volt a kedvencem.
- Na, erre se gondoltam. És az akkori Veszprém keretéből volt kedvenc játékosod?
- Persze Peric és "Csarli"
- Mennyire szoktad aktívan követni a Veszprém sorsát, van esetleg kedvenced a csapatból?
- Nagyon is aktívan szoktam követni, főleg a BL. meccseket!! Persze Roli nagy kedvencem.
- És hétvégén a Final4 is nézni fogod?
- Ki nem hagynám.
- Kit tartasz te esélyesebbnek a Veszprém-Kiel mérkőzésen?
- Huuu ez jó kérdés de ha úgy játszik a csapat ahogy tud és szokott akkor nem lehet gond!
- Szerinted mi lehet az a játék amivel a Veszprém végre letudna győzni a Kielt? Ugyebár nem is egyszer kaptunk ki tőlük szerinted van rá esély, hogy most a Veszprém nyerjen?
- Szerintem most még erősebb ez a keret mint az előzőek és ha mindenki jól játszik akkor nagy esély van rá hogy nyerjen a Veszprém.
- Szerinted melyik az a játékos a Veszprémből akin múlhat ez a mérkőzés?
- Szerintem nagyon sok fog múlni Rolin és a védekezésen, emellett a támadáson is nagyon sok fog múlni!
- Egy kicsit hanyagoljuk a Veszprémet, és inkább beszéljünk rólad. Mikor döntöttel véglegesen a kézilabda mellet és határoztad el, hogy te csak a kézilabdával akarsz foglalkozni és inkább hanyagolod a focit?
- Egy jó darabig csináltam a kettőt együtt és egy darabig ment is,de utána szüleim válaszút elé állítottak és így a kézilabda mellett döntöttem.
- Ha már megemlítetted a szüleidet nem volt eleinte furcsa mikor, elköltöztél Szegedre és nem voltak ott veled?
- De eleinte nagyon furcsa és nehéz volt,mert hat ugye nem szokás 14 évesen elköltözni otthonról, de utána megszoktam.
- És mennyire támogatnak téged a családod és a barátaid?
-A családom teljes mértékben és meg most is. A barátok is azt kell hogy mondjam. De itt inkább a család támogatása a fontos.
- Ha jól láttam van egy testvéred mennyire viseli meg a testvéri kapcsolatotokat a távolság?
- Helyesbítek nem egy testvérem van hanem kettő.Hát a húgom ő mindig mondja, hogy nem hiányzók meg stb. De csak hiányzok neki, öcsémnek sokkal jobban hiányzók, én úgy veszem észre,és ezt anyáék is alátámasztják.
- Az érettségire való félkészülést, hogyan egyeztetted össze a kézilabdával?
- Hát ezt még egyenlőre sehogy. Már készültem rá de azért nem vittem sokra.
- De ha jól tudom pont az érettségi előtt volt az U19 kézilabda válogatottal mérkőzésed. Ember legyen a talpán aki úgy tud sikeresen készülni
- Igen ebben igazad van! Előtte való napon lett vége az edzőtábornak és másnap érettségi!
- Ha jól tudom a következő nagyobb megmérettetés is az U19 válogatottal lesz mégpedig az augusztusban megrendezésre kerülő Oroszországi világbajnokság. Hogyan készülsz mivel azért ahogy láttam pont az egyik legnehezebb csoportba kerületek?
- Hát számunkra már vége a szezonnak , nem tudok máshogy csak úgy hogy minden nap konditerembe járok edzek edzek és edzek, emellett ugyan úgy oda figyelek az étrendre.
- Neked melyik a megterhelőbb mint lelkileg mint fizikailag, a Szegedben vagy a válogatottban edzeni és játszani? Mivel azért a válogatottban csak többet védesz de gondolom örülsz mikor a Szeged kapujában is helyt kapsz.
- Lelkileg nem terhelő, hogy ennyi edzés van. Inkább az a nehezebb mikor mondják, hogy akkor Imi is keretben van a nagy csapatban. Na olyankor egész nap míg el nem jön a mérkőzés, és ha tudom, hogy több mint valószínű , hogy kapok lehetőséget, amíg nem állok be a kapuba addig tiszta gyomoridegem van, de ugyan ez van a válogatottban is mivel ott is mindig a legjobbat kell nyújtani!
- Hogy szoktál felkészülni egy mérkőzésre lelkileg?
- Megvannak a magam rituáléi aztán azokat szépen tartva.
- Ki a példaképed?
- Sterbik Árpi, mert én úgy érzem hogy a stílusom aránylag olyan mint az öve, és próbálom is olyanná csinálni, emellett test alkatilag is hasonlítok rá.
- Melyik kapus az akitől úgy érzed, hogy a legtöbbet tanultál?
- Pfuu ez jó kérdés! De Azt hiszem hogy a Roli, Nándi, Peric és Árpi négyes az.
- Ha tegyük fel jövőben a nagy csapatba betesznek téged védeni a Füred ellen, milyen érzés lesz? Mivel ha jól tudom Gergő az egyik legjobb barátod, Nándi meg gondolom egy fokig csak a példaképed.
- Igen! Ebben igazad van. Hát az óriási mondhatom élmény lenne, és nagy bizonyítási vagy dolgozna bennem.
- Milyen volt amikor először állhattál a Szeged kapujában?
- Leírhatatlan és elmondhatatlan érzés.
- Melyik számodra az eddigi legkedvesebb mérkőzés, mint a Szegedben,mint a válogatottban?
- Nem tudnék egyet kiemelni, az össze az volt.
- Ha például kikaptok,hogyan szoktad kezelni a kudarcot?
- Elég nehezen. Tudom veszíteni tudni kell de én nem szeretek!
- Van esetleg más sport amit szívesen nézel a kézilabdán kívül?
- Foci, vízilabda és kosárlabda.
- Melyik a kedvenc külföldi csapatod fociban?
- A kedvenc külföldi csapatom a Real Madrid.
- Vízilabdában a kedvenceid külföldi és itthoni csapatok közül?
- Külföldi nincs,csak is a Szolnok.
- És a kosárlabdában kinek vagy inkább kiknek szurkolsz?
- Itthon a Szolnok .NBA-ben sok csapatot szeretek.
-A külföldi kézilabda csapatok közül melyik csapatok sorsát szoktad követni?
- Kiel, Löwen, Barca, Vardar és a Francia csapatok.
- Van esetleg olyan csapat ahol majd védeni szeretnél amolyan álom csapat?
- Nem mondanám!! Szeretnek külföldön védeni, és persze egy elit csapatba de ahhoz sokat kell meg dolgozni.
- 10 év múlva, hogy képzeled el a karrieredet?

- Ha minden rendben megy és úgy alakul akkor remélem, itthon Szeged vagy Veszprém vagy egy külföldi csapatnál, és persze a válogatottban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések