Már csak Köln van hátra!

Megvan! 23-ra Magyar bajnok a Veszprém! Eszméletlenül jó volt ez a mérkőzés. És milyen megmozdulásokat lehetett látni. Szégyellje magát az az ember aki nem ment ki erre a mérkőzésre de megtehet volna. Én lélekben ott voltam, de őszintén megvallva élőben jobban biztattam volna a fiukat mint egy monitor elől.
Na de vegyük szépen részletekben ezt a mérkőzést. A mérkőzés eleje nagyon szorosnak bizonyult a Szeged adta az ütemet, majd egyszer csak Momo a csapatott felrepítette és átvette a vezetést. A félidőt a Veszprém 7 gólos előnnyel zárta le. A második félidő elején a Veszprém egy kicsit  "elpuhult" és ezt kihasználva a Szeged feljött 3 gólra de nem tartott sokjáig a csoda mivel Momo megint megindult és a Veszprém átvédte a vezetést. A végeredmény pedig 29-31 végultis megmaradt a 3 gól, de a lényeg véleményem szerint nem a gólkülönbség hanem az hogy 23-ra Magyar bajnok a Veszprém.
A birok úgy érzem külön kiemelést érdemelnek, mivel így rég nem csaltak ellenünk. Arra is két percet adtak ha például Andreas levegőt vett, nem értem az ilyen bírókat..... Menő kislány akartam lenni és ki akartam írni, hogy hány két percet osztattak ki a birok a Veszprémnek de nem kapom sehol se és őszintén megvallva nem számoltam. Az biztos, hogy nem spóroltak a két percekkel... Meg ahogy láttam nem nagyon szerették volna, hogy a Veszprém nyerjen. De ugyanez elmondható Knézy Jenőről is aki enyhén szólva a Szegeddel tartott... Az ilyenek úgy nem szettem amikor így csalnak a Veszprémnek, nem értem a Szegedieknek ilyen nehezükre esik feldolgozni azt, hogy nem jobbak nálunk?
És az utolsó dolog amit meg szeretnék említeni az a tisztességes és sportszerű játék. Nos hát igen, hogyan is fejezem ki magam...  A Szeged pár játékosa ( Blazevic, Zubai és Vranjes) tanulhatnának például Lacitól, hogy hogy kell sportszerűen játszani. Meg , hogy hogyan kell sportszerű lenni a pályán. Értem itt arra amit Laci a mérkőzés utolsó 5-4 másodpercében csinált, amikor felhívta Vadkerti Attilát (akinek a mai volt az utolsó mérkőzése a Szegedben) és lőtt egy gólt. Nos hát igen emberek ez a sportszerű játék nem az, hogy Christian Zeitz-t pofon vágjuk és utána még megütjük Chemat is de nem kapunk két percet, nem minek az? Szegény Blazevic egy kezes bárányka aki senkinek nem árt.. Ja valahol biztos csak nem ebben az univerzumba.
Na de térjünk vissza a lényegre és a 3-3 játékosra. Támadásban a mai napon véleményem szerint Momo akit 16 gólt szerzett, ami vajuk be nem olyan kevés és a góljaink felét ő szerezte. A másik két játékos Ugalde aki 4 alkalommal találta el a kaput és ahhoz képest, hogy nemrég sérülést szenvedett szerintem nagyon jól játszott. A másik játékos akit kiemelnék az Laci aki igaz csak 2 gólt szerzett viszont nagyon kellet lélekben a pályán. Na meg ő volt a Veszprém beépített biztonsági őre aki nem engedte, hogy tényleg verekedés legyen a mérkőzés során. Védekezésben számomra megint a mester hármas van vagyis Timu, Mirsad és Momo akik nélkül szerintem nem lennénk ott ahol vagyunk.
Most a fiukra egy olyan dolog vár amit nem gyakran tapasztaltak pihenés de nem tart sokáig hisz jövőhét végén megint mérkőzés ahol a THW Kiel lesz a Veszprém ellenfele. Igen bizony emberek már itt van a BL Final4. Ott is támogatni kell őket aki nem lesz ott Kölnbe az mindenképp látogasson el az aréna elé, szerintem azt kár kihagyni, mivel tényleg nagyon hangulatos az aréna előtt nézni a mérkőzéseket. De addig is... Hajrá Veszprém!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések