Nagy mérközés, nagy téttel

Hát igén, nos mi vagyunk a legjobbak. Nem tudom, ezt a mondatott már hányadszor írom le amióta írom a blogom, de úgy érzem ez az igazság.Nos hát ha valaki azt mondja, hogy nyerni fog a Veszprém félidőben elhiszem neki, mivel hittem a fiukba, nem úgy mint egyes apukák... (üdv apuka). Na de "viccet" félre téve, nem tudom pár szurkoló mit látót, de hogy ma nem csaltak a Veszprémnek ez biztos.
Kedves Szeged drukkerek mutassatok még egy csapatot aki képes mínusz négy gólos hátrányból plusz hat gólos előnyre tudták magukat feltornászni. Nem, nem kell csalni a Veszprémnek, hogy jobbak legyenek a Szegednél.
A három legjobb játékos számomra támadásban és védekezésben. Támadásban Ilic véleményem szerint a 9 góljával nem nagyon kell magyarázzam, hogy miért. Laci aki akkor lőtte a gólokat amikor a legjobban kellet és Sulic aki  a mérkőzés elején jól játszotta , aztán nála is eljött a mélypont, de aztán helyrejött és megmutatta miért is hosszabbított vele a Veszprém. Még van egy plusz játékos aki nem más mint Chema.

Chema, Chema , Chem te sose menjél "nyugdíjba" rád mindig szükség lesz ebben a csapatban.
Támadásban Timu aki csak hozta a formáját, és fantasztikusan védekezett a Szegediekkel szemben. Ilic aki hozta a formáját védekezésben is és Mirsad aki ugyan csak nagyon hasznos volt  a falban, egyszóval az én mesterhármasom védekezésben.
Na de vissza térve Knézire és a birokra, szerintem a Szeged szurkolok néha már direkt várják azt, hogy valamibe bele lehessen kötni. Szerintem se a birok se a kommentátor nem tartott a Veszprémmel sőt én még így néztem a mérkőzés elején egy minimálisat csalt a bíró a Szegednek. Szerintem ideje lenne ezt befejezni. Jó tudom "ős ellenség" a Veszprém és a Szeged de azért, ha a játékosok tudnak parancsolni maguknak a pályán nekünk szurkolóknak se lenne olyan nehéz.
Nem tudom van-e Szeged szurkoló blog olvasom, de nem akarok senkit se megsérteni szeretem a Szegedet de nem szabadna ennyire fúrni a másik csapatott.
Na de egy szó mint száz, nyernünk kell kedden Szeged és akkor már csak a Final4 lesz hátra. Hajrá Veszprém!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések