Mi van veled Ruesga?

Jöhet Szerbia-Izland mérkőzés, nyerhetek a Spanyolok, lehet Magyarország szeretlek de semmire nem tudok én személy szerint koncentrálni. Nem tudom ki hogy van vele, de engem nagyon idegesít, hogy nem lehet tudni semmit se arról, hogy mi lett Ruesgaval.
Ruesga tudom, hogy soha nem fogod olvasni a blogom, de minden energiámmal támogatlak téged. Szerintem Ruesga a Világ egyik legjobb irányítója. Szüksége van rá a Veszprémnek és most, hogy lesérült kiderült, hogy milyen sokan szeretik és számítanak rá. Remélem csak egy rossz pletyka, hogy elmegy a Veszprémtől, elméletileg még van 2 hónapja a Veszprémnek, hogy hosszabbítson vele. És a mai mérkőzésen emberek, be is bizonyította, hogy kéne vele hosszabbítani.De még a hosszabbítás előtt nem tudom mi történhette vele. Annyit láttam, hogy lehúzza a földre Patrick Wiencek és a gyúróbácsik ( ahogy én hívom őket kiviszik a pályáról). Majd a második félidőben még a kispadon se volt fent... Ez úgy érzem ad elég okot arra, hogy kétsége essünk vagy essek.
Patrick már elég rosszat tett a csapatunknak de ezzel.... Még nem biztos, hogy komolyabb sérülése van Ruesgának de hirtelen szerintem mindenki a legrosszabbra gondol.
A mérkőzés amúgy elég izgalmas volt. Örültem a Spanyol győzelemnek. Megérdemelték egész mérkőzésen uralták a pályát. Sterbik fantasztikus formában volt. Chema hihetetlenül jól irányított csak Ruesga sérülése után nem nagyon lépett pályára. Gondolom féltek, hogy őt is lesértik.
Egy szó mint száz a mérkőzésről többet nem tudok írni. Más nem jár a fejembe csak az , hogy mi van Ruesgaval. Nem lenne a legjobb, ha nem lenne velünk a Final4-ba. Szeretünk Ruesga  (remélem nem csak én hanem, minden Veszprém drukker) , hogy semmi bajod. Hajrá Veszprém!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések