Veletek vagyunk!

Régebb (kb. 5 hete) írtam egy bejegyzést olyan címmel, hogy kötelezettségek, melyben leírtam azt, hogy ha valaki egy csapatnak szurkol mikkel is jár. Igen abban a bejegyzésben a szerintem rosszabbik felét mutattam be úgymond ezeknek a "kötelezettségeknek".
Ma viszont szeretném tudatni az emberekkel, hogy igen is vannak olyan dolgok, azon kívül, hogy ha más csapatot is szeretünk, amit be kéne tartani. Vannak íratlan szabályok melyeket meg kéne jegyezni szerintem.
Facebookon az egyik csoportban kirakták a hírt miszerint Ruesga súlyosan megsérült, erre valaki oda kommentálja, hogy jobb is mert jön Aron Palmarson. Aztán volt aki azt írta " Nem baj úgy is megy el nyáron".
Kedves szurkoló társaim én azt hittem, hogy köztünk nincsenek ilyenek, hogy lehet ilyet leírni??? Ha ilyet mondasz ne mondd azt magadról, hogy te Veszprém szurkoló vagy, mivel Ruesgának most van szüksége a támogatásra,  és (lehet már írtam) ő a világon az egyik legjobb irányító. Na meg persze hány boldog pillanatot szerzett nekünk? Mennyit dolgozott, hogy helyt tudjon állni a csapatban. Emberek itt baj van. Aki így gondblogozik az inkább hallgasson, és ahogy mondani szoktam, üljön be a sarokba és üssön egymásnak két követ.. 
Én imádom ezt a csapat, tény nem vagyok ott minden mérkőzésen de az egészet láttam és "lélekben" ott vagyok mindig az adott mérkőzésen. Nem az határozza meg a szurkolót, hogy milyen mez van rajta, hanem az, hogy miket ír, mivel amit leírsz általában azt gondolod, és sajnálom azokat akik így gondolják. 
A Veszprém egy csapat és ugyan úgy kell szeretni és támogatni mindenkit a csapaton belül. Én személy szerint nem tudom kijelenteni, hogy ki a kedvencem, mert nincs olyan számomra. Ha azt mondom, hogy Timu akkor eszembe jut, hogy Sulic is mennyi mindent megtesz a csapatért és akkor gy végigfut a fejembe az egész keret. Nem lehet szerintem közülők egyet kiválasztani. Annyira jók külön, hogy számomra lehetetlen, hogy legyen köztük legjobb. Talán ez azért van így, mert megszoktam, hogy ok egy csapta. És ezzel az egésszel arra próbáltam utalni, hogy abba kell hagyni a játékosok "bántalmazását" mivel ők mindig arra törekednek, hogy minket boldoggá tegyenek. Talán ezért is ők a legjobbak. Amit ma be is bizonyíthatnak, mivel ma megint rangadóra kerül sor. Tény, hogy a Szegedet nehéz megverni otthon idén csak egy csapatnak sikerült, de itt az idő bebizonyítani, hogy, ténylegesen mi vagyunk a legjobb csapat Magyarországon. Egy sző mint száz, ma meg kell mutatni, hogy jobbak vagyunk és nyerni kell. Hajrá Veszprém!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések