Felbecsülhetetlen gyözelem

Hát emberek.... szóhoz se jutok. Sikerült nyerni ott ahol a Kiel meg  Löwen kikapott. Megvan. Mi vagyunk a legjobbak.
Mondhat akármit Pastor de, hogy nem csalnak/csaltak a Veszprémnek az biztos. Eszméletlen volt ez a mérkőzés. Amit Roli végez vitt az felülmúlhatatlan. Ma is bebizonyította, hogy ő a legjobb kapus a világon.
 Na de legyen pár épkézláb mondat is ebben a bejegyzésben, a mérkőzés elején eléggé szoros volt az állás (kb. 6-7 percig) majd a Veszprém megmutatta miért is mi vagyunk a legjobbak a világon, aztán a Szeged a második félidőben megint feljött de sokáig nem tartott az öröm számukra.

Egy valamit nem értek. Miért kell ilyen erőszakosan játszani? Nem értem ebbe mi a jó a Szegednek, hogy útik, rúgják a Veszprémieket. Mivel jobb nekik ha nem tud mindenki játszani a Final4-ba. Szerintem ebben az esetben egy kicsit "gyengédebbek" kéne lenni . Remélem Chemanak nincsen semmi baja mivel, ha egy irányítóval maradna a Veszprém azt nem köszönném meg Szabinak, de ahogy láttam nincs semmi baja.
De még mielőtt elfejteném a 3-3 játékos véleményem szerint akik a legjobban teljesítettek ezen a napon támadásban Sulic Amit az első félidőben csinált hát az eszméletlen volt ennyi gólt ennyi idő alatt. A másik Lékai aki a második félidőben volt a pályán de akkor nagyon ott volt, a harmadik de nem utolsó Laci aki szebbnél szebb helyzetek harcolt ki és szebbnél szebb gólokat szerzet. Védekezésben számomra maradt a "mester hármas" azaz Timu, Mirsad és Ilic szerintem megint ők védekeztek a legjobban , minden mérkőzésen lehet én vagyok velük elfogult de szerintem, tényleg mindig ők a legjobbak.
 A lényeg szerintem, hogy nyertünk. Ha jól tudom még két mérkőzés van hátra egy Veszprémbe (egy hét múlva) és az útlósó Szegeden. Ha szűkséges a harmadik mérkőzés(bér ahhoz nagy csoda kéne) akkor az is Veszprémbe lenne. Akár mi is lesz a következő mérkőzésen ez a mai mérkőzés számomra felülmúlhatatlan. Hajrá Veszprém!



                                                                                                                                                                                                         

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések