Szép volt fiuk!

Hát emberek, ezt se hittem volna, hogy a magyar válogatott ennyire össze tudja szedni magát. Visszaemlékezve arra mérkőzésre amikor Szlovéniában úgy kikaptunk, hogy előnnyel mentünk... hát az nem ez a csapat volt. Talant mester,akinek a magyar kézilabda most már egyre több mindent köszönhet. Nem hiszem, hogy erre Mocsaival képes lett volna a válogatott. Véleményem szerint, nem is történhetett volna jobb dolog ezzel a csapattal, vagyis a magyar válogatottal, mint az, hogy Talant lett a szövetségi kapitány. Úgy érzem ,Mocsai Lajos számtalanszor bebizonyította, hogy nem a legjobb edző, de ez az én véleményem.
Na de lezárva a Mocsai gondolatom, a magyar válogatott ma nagyon jól játszót 56 percen keresztül, mivel az eső 4 perc eléggé szomorúan alakult számunkra ,de aztán sikerült véghezvinni a bravúrt és nyertünk, így nagy eséllyel csoportelsőként jutunk tovább, reméljük ez így is lesz.
A végeredmény végül 29-25 lett, meg kell hagyni kitettek magukért a fiuk a pályán. És emberek nem csak szebbnél szebb kézilabda bravúroknak lehetünk részesei, hanem szebbnél szebb színészi bravúroknak is. Csak a szomorú az, hogy a két német bíró ezt nem vette észre. Elméletileg Németország a kézilabda "otthona" , nahát ehhez képest a birók nem nagyon tudták a szabályokat,így többször is (szerintem) igazságtalanul bíráskodtak velünk szemben. De nem baj a veszprémi fiuk már megszokták. És szerintem elég feltűnően látszik, hogy a válogatott inkább a veszprémi játékosokra mint sem a Szegedi játékosokra épül, így hát jól jött ez a "kis" tapasztalat.
Visszatérve a mérkőzésre, megint kiemelnék 3-3 játékost. Támadásban, szerintem ma is Császár volt a legjobb, tény, hogy nem ő kapta mérkőzés végén ezt a kitüntetést de nekem tv-n keresztül úgy tűnt, hogy fantasztikusan játszott ma is. Nem tudom hány gólt szerzett mivel nem számoltam de szerintem 6 gólt lőtt. A másik játékos  Bodó Richárd aki nem tudom kb. hány évvel lehet nálam idősebb de az biztos, hogy nem sokkal. Korához képest fantasztikusan játszott és akkor szerzet gólt amikor a legnagyobb szükség volt rá. A harmadik de nem utolsó játékos Máté aki ma fantasztikus formában volt ,igaz ő sem szerzett olyan sok gólt, de ezzel szemben szebbnél szebb helyzeteket harcolt ki. Védekezésben a három legjobb játékos szerintem Timu, ő mindig ott van amikor szükség van rá, (nagyon ott van akár csak a Petőfi tv reklám az aréna mellet)  és szerintem nem nagyon kell magyarázzam, miért emelem ki mindig a legjobb három játékos közé, a másik két játékos Feri és Laci akik ugyan csak bebizonyították, hogy milyen nagy világklasszisokról van szó. Bár Lacit a neve is kötelezi, hogy Nagy játékos legyen.
Én nem kívánok ennél vagyis inkább ezeknél a mérkőzéseknél rosszabbat ennek a csapatnak, remélem ezután csak felfele fog fejlődni ez a csapat. Szép volt fiuk!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések