Interjú Tóth Attilával.

      A Veszprém fiatal jobbátlövője, Tóth Attila egy nagyon tehetséges játékos. Már többször  bizonyíthatta tehetségét a Veszprém NB1-es csapatában. Itt megtekinthető a második gólja, melyet a Spartak Vojput ellen szerzett.
          - Hány éves korodban kezdtél el kézilabdázni?
     - 9 éves koromban kezdtem el kézilabdázni.
- Volt más sport is, amit kipróbáltál?
- 4 éves koromtól kezdve fociztam 11 éves koromig és atletizáltam is 2 évig
- Hogy, hogy végül a kézilabda mellet döntöttel?
- Ez tetszett a legjobban és a barátaim is ezt csináltak.
- Ők mondták neked, hogy próbáld ki ezt a sportot is?
- Nem, apukám íratott be egy nyáron egy táborba
- Hogy élted meg a legelső kézilabda mérkőzésedet?
- Nagyon élveztem. Szivacskézilabdával kezdtem, sok gólt lőttem arra emlékszem, de sajnos így is kikaptunk
- Ha kikap a csapat, amiben játszatsz akkor, hogy viseled a kudarcot?
- Utalok veszíteni, de minden meccsből lehet tanulni
- Soha nem akartad feladni? Nem volt sohasem olyan, hogy egy vereség után úgy érezted abba hagyod az egészet és inkább más sportnak vágsz neki?
- Nem akartam vereség miatt soha sem abbahagyni
- A szüleid és a barátaid ők mennyire támogattak téged a legelején? Mivel, ha jól látom nem veszprémi születésű vagy így gondolom aránylag hamar "elszakadtál" a szüleidtől.
- Igen hamar elkerültem otthonról. De gyakran láttam őket nem volt gond. Jól bírták
- Mikor tudatosult benned, hogy te profi kézilabdázó szeretnél lenni?
- Mar régi álmom
-Mi volt az első gondolatot, mit éreztél mikor először léphettél pályára a Veszprém NB1-es csapatában?
- Boldog voltam nagyon, de csak a taktikán járt az eszem.
- Az első mérkőzésed, a Sehaliga egyik mérkőzése volt, ha jól tudom. Két mérkőzésen kaptál esélyt és gólt is szereztél, mint két alkalommal. Hogy esett, hogy Xavi ennyi bizalmat szavazott neked?
- Nagyon jól esett örülök, hogy számol velünk.
- Milyen volt mikor először edzhettél a "nagyokkal"?
- Fárasztó, de nagyon jó. Fejben nagyon fárasztó tud lenni.
- Hogy érzed magad a nagycsapatban?
- Jól. Nagyon kedvesek és jó fejek
- Mennyire tudtál beilleszkedni a csapatba és mennyi idő alatt?
- Meg szerintem ehhez idő kell befogadóak meg kedvesek, de azért hogy teljesen valaki a csapat része legyen, ahhoz több kell.
- Az első gólodat, hogy élted meg?
- Rettentően boldog voltam. Nagyon örültem egyszerűen leírhatatlan.
- A második gólod, amit Seha mérkőzésen szereztél, milyen volt? Jó esett az a bizalom, hogy Máté neked passzolta a labdát?
- Nagyon jól esett. Mátéval jóban vagyunk.
- Van példaképed a csapatból?
- Van Momir Ilic, illetve persze Nagy Laci
-  Miért pont ők?
- Mert hatalmas vezérek. Laci, azért mert fantasztikusan irányít egy ilyen csapatot. Momo pedig azért mert iszonyatosan sokat dolgozik.
- És más csapatból van esetleg példaképed?
- Nem igazán
- Van esetleg másik csapat, amelyet aktívan követsz?
- Huh aktívan nem igazán ... De sok csapatot szeretek még. Szeretem a Löwent, a Kielt, a PSG-t és a Flensburgot is nagyon.
- És ezekből a csapatokból kik a kedvenceid?
-  Külön kedvenc nincs. Csapatot magát szeretem.
- Esetleg más sportot vagy sportokat szoktál nézni?
- NFL amit még szívesen nézek.
- Melyik ott a kedvenc csapatod?
- Seattle Seahawks.
- Szerinted melyik az a játékos, akitől a legtöbbet tanultál?
- Gulyás Peti.
- Miért pont ő?
- Sok edzést tartott nekünk, sokat segített nagyon. Fantasztikus edzőnek tartom
- Melyik számodra az eddigi leg kedvesebb mérkőzésed a válogatottban és a Veszprémben is?
- Amelyeket láttam, mikor megverte Izlandot a felnőtt válogatott illetve a mostani final 4 meccs volt, amit játszottam azok közül az itthoni Veszprém meccs volt az
- Van számodra úgynevezett álom csapat? Egy olyan csapat melyben majd "ha nagy leszel, játszanál" és amelyikben te válogatod össze a játékosokat
- Veszprém egyértelmű
- Mint két kategóriához?
- Igen.
- Mivel itt az Európa bajnokság, hogy latod te ezt az egészet? Mit szólsz a válogatott eddigi eredményeihez?
- Hát igazából, ha lehet, inkább nem minősítenem én nem vagyok azért abban a helyzetben, hogy bírálhassam őket. Nyilván a legjobb tudásuk szerint játszanak. Ennyi volt most benne ebben a csapatban
- Van esetleg más válogatott, akikkel tartasz?
- Igen van. Svédek, franciák és norvégok
- Szerinted kik nyerik idén az Európa bajnokságot?
- A franciák
- Hogy képzeled el magad 10 év múlva?
- Hát ezen még nem gondolkoztam. Nagyon szeretnek ugye itt játszani. De fogalmam sincs pontosan, szívesen lennek edző és játékos is. Szívesen építenek fel egy klubbot egy utánpótlást. Nagy álmom lenne
- Ehhez nagyon sok sikert kívánok és kitartást köszönöm, hogy elváladtad az interjút.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések