10. Veszprém-Brest 2015.9.1

Elértük ezt a pillanatot. 2015-ből csak 10 nap maradt és úgy döntöttem csinálok egy visszaszámlálást, remélem sokan velem fognak tartani mind a 10 napon.
Felírtam magamnak a számomra top 10 mérkőzést és mindegyik napon egy mérkőzést fogok újra írni, még személyesebben mint, ahogy eddig. Remélem tetszeni fog mindenkinek, na de inkább fogjunk neki.
Szeptember 1. sok velem egyidős embernek nem kedves ez a nap nekem viszont az volt, mivel ott lehettem a Veszprém első SEHA mérkőzésen, és végre velem volt akkor a számomra legkedvesebb ember és nem csak apummal látogattam el a mérkőzésre. Tisztán emlékszem, hogy aznap mit csináltam, de nyugalom nem fogok untatni senkit azzal, hogy leírom az utat Budapesttől Veszprémig.
Szóval térjünk inkább vissza a mérkőzésre. A mérkőzést most újranézve higgadtan és nem tombolva és ordítva nézve, már látszott párjel ami arra utalt vagy utal, hogy Ortege talán nem úgy irányította a csapatott ahogy azt kell.
Jó persze tudom egyszerű egy székből beszelni , de így visszanézve úgy látom, de ez mindenkinek a maga szíve joga eldönteni , de senki félre ne értse én nagyon szerettem Ortegat és tényleg rengeteg mindent elért vele a Veszprém.
A mérkőzés elején a két csapat fej-fej mellet haladt ezt tükrözi is a félidő eredménye amely 11-9 volt. Viszont a második félidőre a Veszprém eszbe kapott és elkezdet úgy játszani ahogy azt kell. Elkezdtek Gasira kijátszani a helyzeteket melyeket Gasi értékesített is. Mind ezek mellet Roli szebbnél szebb bravúrokat mutatott be, sőt egy büntetőt még hárítani is tudott.
A legjobb játékosaink támadásban Gasi , ezt mi sem támassza jobban alá mint az a 6 gól amelyeket akkor szerzett,  Máté aki 5 gólig jutott, de számomra az egyik kedvenc gólja ebből az 5-ből amikor az első félidő első felében test mellöl szerzett gólt és Andreas aki 4 gólt tudott akkor szerezni. Védekezésben maradnék az én megszokott mesterhármasomnál akik Momo, Timu és Mirsad.
Véleményem szerint ez a mérkőzés megérdemli a 10. helyett és ennél rosszabb mérkőzések is voltak ebben az évben. Ez a mérkőzés egy szép nyitánya volt a SEHA ligának, csak megint egy bajom van az, hogy miért van ennyire kevés ember a SEHA mérkőzéseken? MI szurkolok abba nem gondoljunk bele, hogy ezek is ugyan olyan mérkőzések? Őszintén amikor ott voltam nem tűnt fel , hogy ennyire kevés ember volt kint csak most ahogy utólag visszanéztem a mérkőzést.
Aki vissza szeretné nézni a mérkőzést az megteheti itt. Na meg arról ne felejtkezünk meg mégis csak egy SEHA döntő újrajátszása volt az a mérkőzés.
Összegezésben számomra tényleg kedves emlék is talán ezért is csúszót be az utolsó helyre. Talán van akinek nincs ott a top 10-be nekem viszont ott van . Holnap újabb mérkőzés következik mely talán már több embernek ott van a top 10-be, de addig is Hajrá Veszprém!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések